ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاریکاتور: وضع مسی پس از درخشش نیمار


درخشش سوارز و نیمار در تیم بارسا باعث شده تا مسی دور از کانون توجه رسانه‌ها قرار داشته باشد.

خبرگزاری فارس: درخشش سوارز و نیمار در تیم بارسا باعث شده تا مسی دور از کانون توجه رسانه‌ها قرار داشته باشد.

لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به دلیل مصدومیت نزدیک به دو ماه نمی‌تواند بارسا را همراهی کند، غیبت مسی باعث شده تا گلزنان این روزهای بارسا نیمار و سوارز باشند، دو ستاره‌ای که شب گذشته هم در دیدار مقابل ختافه گلزنی کردند و زمینه‌ساز برد دو گله بارسا شدند.

غیبت مسی و درخشش مهاجمان برزیلی و اروگوئه‌ای بارسا سوژه جدیدی برای طنز و کاریکاتور شده است.

در کاریکاتور منتشر شده رسانه‌ها بی‌توجه به لیونل مسی، نیمار و سوارز را مورد توجه قرار داده‌اند.

کاریکاتور: وضع مسی پس از درخشش نیمار


ویدیو مرتبط :
پیروزی بارسلونا مقابل رئال با درخشش نیمار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاریکاتور: وحشت مسی از درخشش نیمار


درخشش این روزهای نیمار و سوارز دو مهاجم بارسلونا سوژه جدیدی برای طنز و کاریکاتور شده و به نوعی مسی و رونالدو در سایه این دو بازیکن قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری فارس: درخشش این روزهای نیمار و سوارز دو مهاجم بارسلونا سوژه جدیدی برای طنز و کاریکاتور شده و به نوعی مسی و رونالدو در سایه این دو بازیکن قرار گرفته‌اند.

نیمار و سوارز در این روزها به خوبی در ترکیب بارسلونا جا افتاده‌اند به طوری که درخشش آن‌ها جای خالی لیونل مسی را در ترکیب آبی‌اناری‌ها پر کرده است.

درخشش این دوستاره سوژه جدیدی برای طنز و کاریکاتور شده است.

عمر مومنی کاریکاتوری از نیمار و سوارز منتشر کرده و این درحالی است که مسی و رونالدو از ترس این دو بازیکن توپ‌های طلای خود را در دست گرفته و به نوعی در سایه درخشش این دو ستاره قرار گرفته‌اند.

کاریکاتور: وحشت مسی از درخشش نیمار