ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاریکاتور/ قلعه نوعی چرا به استقلال بازگشت؟



کاریکاتور/ قلعه نوعی چرا به استقلال بازگشت؟

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
برد استقلال برابر فولاد و هت‌تریک قهرمانی استقلال با قلعه‌نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر قلعه‌نویی:نکونام بیاید کاپیتان استقلال است/ تجدید نظر در مورد بازگشت مجیدی



نکونام بیاید کاپیتان استقلال است/ تجدید نظر در مورد بازگشت مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه در حال حاضر رحمتی کاپیتان این تیم است، گفت: در صورتی که جواد نکونام به استقلال بیاید، او کاپیتان تیم ما برای فصل آینده خواهد بود

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز شنبه تیم استقلال در جمع خبرنگاران درباره مقایسه تیم فعلی استقلال با تیم سال قبل تصریح کرد: من نمی‌خواهم چنین مقایسه‌ای انجام بدهم، چراکه در این حد و اندازه‌ها نیستم. تیم استقلال همیشه خوب بوده است و امسال هم بازیکنان خوبی گرفته‌ایم.

وی درباره وضعیت جواد نکونام گفت: فکر می‌کنم امروز یا فردا تکلیف این بازیکن با استقلال مشخص شود.

 

قلعه نویی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مشخص شدن تکلیف فرهاد مجیدی و استقلال گفت: این موضوع به علی فتح الله زاده مربوط است و بهتر است از او سئوال کنید.

سرمربی استقلال که با اصرار خبرنگاری برای مشخص شدن وضعیت مجیدی مواجه شده بود، گفت: من هیچ وقت نگفتم فرهاد مجیدی به خاطر دخترش از استقلال رفته است. خواهش می‌کنم این بحث را از علی فتح الله زاده بپرسید.

 

وی که از پافشاری این خبرنگار درباره فرهاد مجیدی عصبانی شده بود، درباره احتمال تحمیل مجیدی از سوی فتح الله زاده خاطر نشان کرد: هر بازیکنی بخواهد به استقلال بیاید با نظر کادر فنی جذب می‌شود، حتی اگر این بازیکن مجیدی باشد. من تحمیل را نمی‌پذیرم و تا زمانی که امیر قلعه نویی کار می‌کند هیچ بازیکنی به استقلال تحمیل نمی‌شود.

 

قلعه نویی درباره اینکه گفته می‌شود به خاطر تمدید قرارداد جباری، فرهاد مجیدی هم باید در استقلال باشد، گفت: یک بحث‌هایی با علی فتح الله زاده انجام شده است. من صحبت‌های فتح الله زاده را شنیدم و در یک مسائلی تجدیدنظر صورت گرفت. باید بگویم فتح‌الله زاده مدیرعامل باشگاه است و کادر فنی باید زیر نظر او باشد.

 

سرمربی استقلال به بحث کاپیتانی این تیم اشاره کرد و گفت: هر کاری از جمله کاپیتانی تیم با هماهنگی مدیرعامل باشگاه صورت می‌گیرد. نظر نهایی در این خصوص با فتح الله زاده است اما متاسفانه یکسری از دوستان وقتی تیم در ترکیه بود در این خصوص شیطنت کردند.

وی در خصوص کاپیتان استقلال گفت: من بارها به بچه‌ها گفته‌ام که ما یک کاپیتان بیشتر نداریم و آن هم استقلال  و هوادارانش هستند. هر کسی بحثی غیر از این دارد، از تیم کنار گذاشته می‌شود. پیش از این اعلام کردیم که رحمتی کاپیتان استقلال در سال بعد است و دیگر بحثی در این خصوص نداریم.

 

قلعه نویی در پاسخ به این سئوال که با حضور نکونام در استقلال چه کسی کاپیتان می‌شود، گفت: در حال حاضر کاپیتان ما رحمتی است اما اگر نکونام به استقلال بیاید این بازیکن کاپیتان می‌شود؛ چراکه خود بچه ها بازوبند را به نکونام می‌دهند.

سئوالات مکرر یک خبرنگار درباره بازوبند کاپیتانی باعث ناراحتی و عصبانیت قلعه نویی شد و سرمربی استقلال را واداشت تا نسبت به عملکرد صداوسیما واکنش نشان دهد. وی گفت: وقتی پژمان منتظری داوطلبانه بازوبند را به رحمتی داد هیچ رسانه‌ای به آن توجه نکرد اما کوچکترین اتفاق و حاشیه‌ها را در استقلال در بوق و کرنا می‌کنند. به نظرم کار پژمان یک کار پهلوانانه بود.

 

سرمربی استقلال در بخش دیگر صحبت‌هایش در خصوص مشکلات مالی تیم استقلال گفت: مشکلات مالی باید ریشه یابی شود تا درمان اصولی صورت بگیرد. در استقلال فتح الله زاده به دنبال این است تا راهکاری را ایجاد کند و قبل از شروع بازی‌ها پول را به باشگاه تزریق کند. من قبول دارم که بازیکنان پنج هفته است هیچ پولی نگرفته‌اند و نیاز به دریافت مطالبات‌شان دارند.

 

وی در پایان درباره ابراز تمایل "میشائیل هنکه"، مربی آلمانی فصل گذشته استقلال برای ادامه همکاری با این باشگاه و امیر قلعه‌نویی گفت: هنکه یکی از مربیان بزرگ و بادانش فوتبال دنیا است و وقتی هم به استقلال آمدم، سراغش را از علی فتح الله زاده گرفتم اما فتح الله زاده گفت او به باشگاه مراجعه نکرده است./مهر