ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاروان پرسپولیس به ریاض رسید


کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به شهر ریاض رسید که مسئولان باشگاه الهلال ضمن استقبال از سرخپوشان تاکید کردند هیچگاه نگفته اند که میزبانی پرسپولیس در تهران خوب نبوده است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس که عصر روز یکشنبه برای برگزاری دیدار برگشت خود در لیگ قهرمان آسیا با پروازی چارتر راهی عربستان شده بود، ساعت 22:30 دقیقه به فرودگاه ریاض وارد شد و مورد استقبال مسئولان باشگاه الهلال و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت.

مسئولان باشگاه الهلال در دیدار با مسئولان باشگاه پرسپولیس تاکید کردند هیچگاه در مصاحبه هایشان نگفته اند میزبانی پرسپولیس در تهران بد بوده است. آنها به محمدحسین نژادفلاح گفتند که خیالشان از بابت میزبانی راحت باشد و نگران هزینه ها هم نباشند چرا که همه مهمان باشگاه الهلال هستند.

دیدار برگشت تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20 روز سه شنبه در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار خواهد شد. دیدار رفت را پرسپولیس با یک گل به سود خود به پایان برده بود.


ویدیو مرتبط :
کاروان رئال به تورین رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاروان پرسپولیس به قطر رسید


کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا وارد قطر شد.

خبرگزاری فارس: کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که امروز برای بازی مقابل لخویای قطر راهی این کشور شده بود ظهر امروز به وقت این کشور وارد دوحه شد.

پرسپولیسی‌ها بعد از اینکه به دوحه رسیدند مورد استقبال نمایندگان باشگاه لخویا قرار گرفتند و راهی هتل محل اقامت‌شان شدند.