ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کاروان بنیادکار ازبکستان وارد تهران شد


پرواز تیم فوتبال بنیادکار در ساعت ۱۸:۴۵ امروز دوشنبه در فرودگاه امام (ره) به زمین نشست.

خبرگزاری فارس: کاروان ۲۷ نفره تیم بنیادکار در ساعت ۱۸:۴۵ در حالی پا به خاک ایران گذاشت که نماینده باشگاه پرسپولیس پیش از رسیدن پرواز آنها، در فرودگاه حضور پیدا کرده و هماهنگی‌های لازم برای انجام تشریفات سریع‌تر به منظور خروج اعضای تیم فوتبال بنیادکار از فرودگاه را به عمل آورده بود.

مسوول امور بین‌الملل باشگاه پرسپولیس با همکاری مسئولان فرودگاه و پلیس، گیت ویژه‌ای را برای اعضای این تیم باز کردند و این در حالی بود که فرودگاه امام (ره) به دلیل به زمین نشستن چند پرواز خارجی شلوغ بود اما در حال حاضر اعضای تیم بنیاد کار بدون مشکل و فوت وقت در حال انجام تشریفات فرودگاه به منظور ترک این محل هستند.

کاروان تیم بنیادکار پس از خروج از سالن فرودگاه با یک دستگاه اتوبوس راهی هتل آزادی خواهند شد.

گفتنی است؛ کلیه امور فرودگاهی کاروان تیم بنیادکار در تهران ظرف نیم ساعت انجام شد و این در حالی است که امور فرودگاهی کاروان پرسپولیس در فرودگاه تاشکند حدود سه ساعت به طول انجامید.


ویدیو مرتبط :
گل کاپیتان نوری به بنیادکار ازبکستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاروان اف‌سی سئول وارد تهران شد


کاروان تیم فوتبال اف‌سی سئول کره‌جنوبی بامداد امروز وارد فرودگاه امام‌خمینی(ره) شد.

خبرگزاری فارس: کاروان تیم فوتبال اف‌سی سئول کره‌جنوبی بامداد امروز وارد فرودگاه امام‌خمینی(ره) شد.

دیدار برگشت تیم های استقلال و اف سی سئول کره جنوبی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

در همین راستا اعضای تیم اف سی سئول کره جنوبی بامداد امروز ساعت ۲:۳۵ وارد فرودگاه امام خمینی شدند و سپس برای اقامت و استراحت راهی هتل المپیک شدند.

این تیم عصر امروز تمرینات خود را پیگیری می کند.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم اف سی سئول به پایان رسید.