ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کارلوس کروش با این پسر به نظام وظیفه رفت!



اخبار,اخبارورزشی,سروش رفیعی

 سرمربی تیم ملی فوتبال وقتی دید کسی از فدراسیون دنبال کار بازیکنانش نمی رود ، خودش سروش رفیعی را برداشت و به سازمان نظام وظیقه برد.

کارلوس کروش که برای تیم جدید ملی حسابی ویژه روی سروش رفیعی باز کرده و می خواهد این بازیکن جوان ، با اخلاق اما فریب خورده در پرونده ماجرای معافیت های غیر قانونی را هر طور هست به فوتبال ملی برگرداند. سروش یکی از آنهایی بود که خیلی زود نخلفش را پذیرفت و خود را به نظام وظیفه معرفی کرد. این بازیکن که به دلیل فوت پدرش البته می توانسته در شرایطی خاص حتی از معافیت کفالت مادرش هم استفاده کند حالا با صدور حکم دادگاه نظامی ، بخش عمده ای از مشکلاتش حل شده و حتی تیم باشگاهی او فولاد ، رویش برای سال بعد حساب باز کرده است . با این وجود هنوز بخشی از مشکلات این بازیکن برای همراهی تیم ملی باقی مانده اما چون فدراسیون فوتبال اقدامات لازم در این زمینه را انجام نداده ، کارلوس کروش برای حل مشکل او شخصا وارد عمل شده است. او صبح امروز به همراه افشین پیروانی با سروش رفیعی به حوزه نظام وظیفه رفتند تا با خواهش از مسئولان نظام وظیفه بتوانند باقی مشکلات قانونی برای همراهی سروش با تیم ملی را برطرف کنند.

 

اخبار ورزشی - آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
کارلوس کیروش به نظام وظیفه رفت!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی‌روش با این پسر به نظام وظیفه رفت


سرمربی تیم ملی فوتبال وقتی دید کسی از فدراسیون دنبال کار بازیکنانش نمی رود ، خودش سروش رفیعی را برداشت و به سازمان نظام وظیقه برد.

خبر آنلاین: کارلوس کروش که برای تیم جدید ملی حسابی ویژه روی سروش رفیعی باز کرده و می خواهد این بازیکن جوان ، با اخلاق اما فریب خورده در پرونده ماجرای معافیت های غیر قانونی را هر طور هست به فوتبال ملی برگرداند.

سروش یکی از آنهایی بود که خیلی زود نخلفش را پذیرفت و خود را به نظام وظیفه معرفی کرد. این بازیکن که به دلیل فوت پدرش البته می توانسته در شرایطی خاص حتی از معافیت کفالت مادرش هم استفاده کند حالا با صدور حکم دادگاه نظامی، بخش عمده ای از مشکلاتش حل شده و حتی تیم باشگاهی او فولاد ، رویش برای سال بعد حساب باز کرده است. با این وجود هنوز بخشی از مشکلات این بازیکن برای همراهی تیم ملی باقی مانده اما چون فدراسیون فوتبال اقدامات لازم در این زمینه را انجام نداده ، کارلوس کروش برای حل مشکل او شخصا وارد عمل شده است. او صبح امروز به همراه افشین پیروانی با سروش رفیعی به حوزه نظام وظیفه رفتند تا با خواهش از مسئولان نظام وظیفه بتوانند باقی مشکلات قانونی برای همراهی سروش با تیم ملی را برطرف کنند.