ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کارلوس: رائول نماد رئال است نه رونالدو


ستاره برزیلی سابق رئال مادرید از تفاوت کریستیانو رونالدو با رائول گونسالس سخن به میان آورد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از EFE، هرچند کریستیانو رونالدو بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می‌آید اما روبرتو کارلوس، ستاره سابق قوی‌های سپید، رائول گونزالس را نماد این باشگاه اسپانیایی می‌داند.

او در این زمینه گفت: رائول قبل از رئال مادرید سابقه حضور در تیمی سرشناس را نداشت. او از رئال شروع کرد و این تفاوت او است با کریستیانو رونالدو. هر دو بازیکن بزرگ هستند اما رائول نماد خود رئال است زیرا از همین باشگاه بود که شروع کرد و به اوج رسید این درحالی است که رونالدو در منچستریونایتد هم بهترین بود.

کارلوس درباره این سوال که بهترین بازیکنان کنونی رئال مادرید چه کسانی هستند نیز گفت: رئال مادرید کنونی بازیکنان بزرگی زیادی دارد و نمی‌توان از بین آنها دست به انتخاب زد. این تیم در خط میانی دو بازیکن بزرگ به نام‌های لوکا مودریچ و تونی کروس را دارد. در خط دفاعی نیز سرخیو راموس و مارسلو هستند و در خط حمله هم کریم بنزما، گرت بیل و کریستیانو رونالدو حضور دارند. همه این بازیکنان بزرگ هستند.


ویدیو مرتبط :
پیام رونالدو برای رائول به دلیل جدایی از رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو، زیدان و کارلوس در رئال مادرید!


مدافع پیشین تیم فوتبال رئال مادرید به پیشنهاد دو دوست و همبازی قدیمی در آستانه قبول سمت دستیاری مورینیو در رئال مادرید قرار دارد.

 نقل از مارکا اسپانیا، روبرتو کارلوس بازیکن آنژی روسیه که به تازگی با حفظ سمت مربی این تیم نیز شده در تماس تلفنی برقرار شده توسط فلورنتینو پرس، مدیرعامل باشگاه رئال مادرید برای قبول پیشنهاد دستیاری مورینیو چند روز وقت خواست.

این پیشنهاد را رونالدو نازاریا و زین الدین زیدان دو بازیکن اسبق رئال مادرید به پرس پیشنهاد داده‌اند و دوست دارند مدافع با سابقه و متعصب سال‌های دور رئال مادرید را در کنار خود و مورینیو ببینند.

رونالدو برزیلی تا چند ماه دیگر رسما به باشگاه رئال مادرید ملحق و در سمت مدیریت آکادمی جوانان مشغول به کار می‌شود.

کارلوس که در همه این سال‌ها ارتباط خود را با رئال مادرید قطع نکرده یکی از چهار سهامدار بزرگ این باشگاه در بورس پایتخت اسپانیا است و می‌تواند از لحاظ مالی نیز یکی از برگ‌های برنده پرس باشد.

منبع: فارس