ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کارشکنی‌ سعودی‌ها از تهران آغاز شد!


کارشکنی‌های عربستان پیش از دیدار برگشت پرسپولیس و الهلال در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از فرودگاه امام خمینی (ره) تهران آغاز شده است.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که قرار بود کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 15 امروز (یکشنبه) تهران را به مقصد ریاض ترک کند اما عدم اجازه پرواز از سوی عربستانی‌ها مانع پرواز هواپیمای سرخ‌پوشان در زمان تعیین شده به سمت ریاض شده است.

در حال حاضر مسئولان شرکت هواپیمایی ماهان در تلاش هستند تا اجازه پرواز را از مسئولان فرودگاه ریاض بگیرند.

محمود خوردبین در این باره به خبرنگار ایسنادر فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: هرگونه که می‌خواهند رفتار کنند، هرچه این اتفاقات رخ دهد روحیه ما برای کسب پیروزی بیشتر خواهد شد.

وی افزود: ما با تمام این اتفاقات پیروز دیدار مقابل الهلال خواهیم بود.

بر اساس این گزارش، ظاهرا ساعت 18 زمان تعیین شده برای پرواز پرسپولیس اعلام شده است.


ویدیو مرتبط :
فاجعه منا و کارشکنی سعودی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توزیع کتابهای درسی از فردا پانزدهم شهریور در تهران آغاز می شود.



 

 

 

 

کتابهای درسی

 

سید احمد حسینی  با اعلام اینکه توزیع کتابهای درسی از یکم شهریور ماه در سایر استانها آغاز شده است، گفت: 135 میلیون جلد کتاب درسی در سراسر کشور در حال توزیع است که این فرایند از فردا در تهران آغاز می شود.

مدیرکل دفتر چاپ و توزیع کتابهای درسی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: دانش آموزان دقت داشته باشند که فروش لوازم التحریر و وسایل جانبی همراه با کتابهای درسی ممنوع است و اگر موردی در کتابفروشی ها و فروشگاهها مشاهده شد می توانند آن را با شماره تلفن 88827778 گزارش دهند.

حسینی ادامه داد: فروش تکی کتابهای درسی نیز از هفدهم مهرماه در سایر فروشگاههای کتابهای درسی امکان پذیر است...../تحلیل:عصرایران