ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کارخانه: شهامت ریسک کردن را دارم


سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: من باید بگویم شهامت ریسک کردن را دارم و باید این کار را انجام دهم تا بازیکنان ذخیره تیم در دیدارهای حساس بتوانند به ما کمک کنند.

خبرگزاری تسنیم:  مصطفی کارخانه در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل گوهر کویر زاهدان در هفته پنجم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: من اعتقاد دارم که لیگ امسال یک لیگ فرسایشی با تعداد بازی‌های زیاد است به همین خاطر بهترین فرصت بود تا به بازیکنان ذخیره تیمم فرصت بازی و به 3 بازیکن اصلی استراحت بدهم.

وی ادامه داد: ما ست اول را بردیم ولی در ست دوم خیلی دیر به خودمان آمدیم، فرصت‌ها را از دست دادیم و شکست خوردیم. من باید بگویم شهامت ریسک کردن را دارم و باید این کار را انجام دهم تا بازیکنان ذخیره تیم در دیدارهای حساس بتوانند به ما کمک کنند.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: بازیکنان زاهدان تمام بازی‌های قبلی خود را باخته بودند و انگیزه زیادی برای این دیدار داشتند. طبیعی است که انگیزه بازیکنان ما مثل دیدار با پیکان نباشد. در این بازی انگیزه تیمی ما پایین بود.

کارخانه در مورد داوری دیدار نیز اظهار نظر کرد: داوری جزئی از بازی است و بازیکنان و داوران ما باید بتوانند در شرایط سخت خود را کنترل کنند. والیبال نباید حاشیه داشته باشد تا تماشاچی‌ها از آن لذت ببرند.


ویدیو مرتبط :
تفاوت افراد ریسک پذیر و ریسک گریز- الف ب بورس- قسمت10

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گيگز:دوست دارم انگليس قهرمان جهان شود



 

گيگز:دوست دارم انگليس قهرمان جهان شود

 

گيگز: دوست دارم انگليس قهرمان جهان شود

بازيكن ولزي تيم فوتبال منچستريونايتد گفت: دوست دارم در جام جهاني 2010 انگليس به مقام قهرماني برسد.

رايان گيگز اظهار داشت: با وجودي كه تيم ملي ولز در مرحله نهايي جام جهاني در پيكارهاي آفريقاي‌جنوبي حضور ندارد؛ ولي خودم را وابسته به تيم انگليس مي‌دانم. از قهرماني و موفقيت اين تيم حمايت مي‌كنم و اميد بسياري دارم كه انگليسي‌ها تحت رهبري فابيو كاپلو به مقام نخست جام جهاني برسند.

اين بازيكن 37 ساله كه تمام دوران ورزشي خود را همراه با شياطين سرخ منچستري سپري كرده، گفت: انگليس براي قهرماني شرايطي ايد‌ه‌آلي دارد. البته در اين راه تيم كاپلو تنها مدعي محسوب نمي شود زيرا چند تيم پرقدرت مثل برزيل، آرژانتين، آلمان و اسپانيا شرايطي مشابه دارند. هرچند در بين همه اين مدعيان، تنها تيمي كه واقعا مي‌تواند جلوي مردان كاپلو را براي قهرماني بگيرد، اسپانيا است.

پيكارهاي جام جهاني 2010 آفريقاي‌جنوبي از تاريخ 21 خردادماه سال جاري با حضور 32 تيم در 8 گروه آغاز خواهد شد. انگليس در گروه سوم با آمريكا، الجزاير و اسلووني رقابت خواهد كرد.