ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کارخانه: بانک سرمایه با ابهت بازی می‌کند


سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: بانک سرمایه، روند خوبی در دور برگشت دارد و با ابهت بازی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی کارخانه در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: در این دیدار، شماری از بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم و از طرفی بازیکنان ذخیره ما منتظر فرصتی برای خودنمایی بودند. خوشبختانه بازیکنان ذخیره ما هم شخصیت بالایی پیدا کرده‌اند و می‌توانند حریفان خود را با اقتدار شکست دهند.

کارخانه ادامه داد: در بازی رفت و با بازیکنان اصلی خود، سایپا را 3 بر یک برده بودیم و حالا موفق شدیم 3 بر صفر حریف خود را شکست دهیم. در طول لیگ برتر، بیشتر تیم‌ها افت داشته‌اند ولی تیم ما با تمرین‌های منظم، بدون افت به کارش ادامه می‌دهد. بانک سرمایه، روند خوبی در دور برگشت دارد و با ابهت بازی می‌کند. در این شرایط می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم.

سرمربی بانک سرمایه گفت: سایپا تیمی نیست که راحت ببازد و ما در دور رفت به سختی این تیم را شکست داده بودیم و از پیروزی مجدد مقابل این تیم خوشحالم. حالا به آینده امیدوار شده به دنبال حفظ صدر جدول هستیم. حفظ جایگاه نخست از رسیدن آن به مراتب سخت‌تر است.

کارخانه در مورد رأی کمیته انضباطی فدراسیون در مورد حاشیه‌های دیدار پیکان و بانک سرمایه گفت: ما بازی را بردیم و اصلاً مایل نیستم با صحبت درباره این موضوع، تیم را به حاشیه ببرم.


ویدیو مرتبط :
صحبت های مربی والیبال بانک سرمایه - کارخانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارخانه: بانک سرمایه مدعی قهرمانی است


سرمربی تیم تازه تاسیس بانک سرمایه با اشاره به انگیزه بالای تیمش برای پیروزی بر شهرداری ارومیه گفت: در این فصل تیم ما مدعی اصلی قهرمانی است هر چند نمی توان پیکان، شهرداری ارومیه و کاله را دست کم گرفت.

خبرگزاری ایسنا: مصطفی کارخانه سرمربی تیم تازه تاسیس بانک سرمایه اظهار کرد: خداراشکر شرایط خوبی داریم. در این مدت زمانی که تمرین کرده‌ایم، با هدف مقدس و با تلاش بالا کار را دنبال کردیم. در کنار بازیکنان تلاش می‌کنیم تا کارایی تیم را بالا ببریم. ما دنبال ارائه نمایش خوبی هستیم و می‌جنگیم تا بهترین نتیجه را تا پایان فصل بگیریم.

وی درباره رویارویی با شهرداری ارومیه افزود: قطعا تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی در ارومیه داشته باشیم. شرایط تیم شهرداری خوب است و آنها امتیاز میزبانی دارند. آنها تماشاگران و مهره های خوبی دارند. ما هم بر اساس قابلیت فنی بازیکنان خود توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. می‌رویم تا دست پر از ارومیه برگردیم.

سرمربی تیم بانک سرمایه گفت: شرایط باشگاه خوب است. از این بابت اصلا دغدغه نداریم. ما باید قدم اول را محکم بر داریم. باید در ادامه راه بتوانیم براساس هر بازی و شرایط تیم های حریف تغییر سیستم دهیم. قطعا تیم بانک سرمایه مدعی اصلی قهرمانی است. البته پیکان، کاله و ارومیه هم از مدعیان هستند. نمی توان تیم هایی چون متین، سایپا و نماینده مشهد را نیز دست کم گرفت.