ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کارت پایان خدمت ماهینی مشکل داشت،او چطور بازی کرد؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه ذوب‌آهن

 

اخبار ورزشی - کارت پایان خدمت ماهینی مشکل داشت،او چطور بازی کرد؟

باشگاه ذوب‌آهن نسبت به حضور حسین ماهینی در ترکیب پرسپولیس اعتراض کرد.

به گزارش جام نیوز و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، باشگاه ذوب آهن اصفهان در نامه ای مراتب اعتراض خود را نسبت به حضور حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در بازی روز گذشته ذوب آهن پرسپولیس اعلام کرد. در این نامه آمده است:

ریاست محترم سازمان لیگ فوتبال جمهوری اسلامی ایران


با سلام
احتراما با عنایت به انتشار لیست 21 نفری در خصوص افرادی که تکلیف خدمت سربازی آنها مشخص نیست توسط آن سازمان محترم، به استحضار می رساند در مسابقه بین دو تیم فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس تهران در روز جمعه 93/5/24 آقای حسین ماهینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در لیست منتشر شده سازمان لیگ فوتبال حضور داشته در ترکیب تیم پرسپولیس قرار گرفته است،بدینوسیله مراتب اعتراض این باشگاه در خصوص حضور نامبرده در مسابقه ذکر شده به حضور ایفا میگردد، لذا خواهشمند است دستور فرمائید بررسی های لازم را بعمل آورده و مراتب به اطلاع این باشگاه رسانیده شود.

اخبار ورزشی - جام نیوز

 


ویدیو مرتبط :
به چاقها کارت پایان خدمت داده نمیشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارت پایان خدمت پولادی هم مشکل دارد؟!



اخبار,اخبارورزشی,کارت پایان خدمت پولادی

 
 اخبارورزشی - کارت پایان خدمت پولادی هم مشکل دارد؟!

فدراسیون فوتبال کشورمان با ارسال نامه‌ای محرمانه به بعضی باشگاه‌های لیگ برتری خواستار روشن شدن وضعیت کارت پایان خدمت بازیکنانشان شد.

 بعد از اینکه مشخص شد تعدادی از بازیکن فوتبال با کارت‌های معافی مشکل‌دار خدمت سربازی در تیم‌های مختلف بازی می‌کنند مسئولان فدراسیون فوتبال به صرافت افتادند تا از حضور چنین بازیکنانی در تیم‌های گوناگون جلوگیری به عمل بیاورند.

در همین رابطه شنیده می‌شود فدراسیون فوتبال کشورمان با ارسال نامه‌ای محرمانه به تعدادی از باشگاه‌های لیگ برتری نام ۵۰ بازیکن دیگر را هم اعلام کردند که گفته می‌شود کارت پایان خدمت آنها دارای مشکل است.

شنیده می‌شود نام مهرداد پولادی، بازیکن فصل گذشته پرسپولیس هم در بین این ۵۰ بازیکن وجود دارد و به احتمال فراوان پولادی هم باید پیش از حضور در لیگ قطر یا لیگ کشورمان به این مسئله رسیدگی کند هر چند که تعداد دیگری از بازیکنان هم گفته می‌شد دچار چنین مشکلاتی هستند اما با رفع شدن مشکلات کارت پایان خدمت‌شان در حال حاضر مشغول بازی در تیم‌هایشان هستند.


 اخبارورزشی - فارس