ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کارت مربیگری فیروز کریمی صادر نشد


کارت سرمربی جدید تیم ملوان انزلی صادر نشده است.

خبرگزاری فارس: فیروز کریمی که ابتدای این هفته به عنوان سرمربی تیم فوتبال ملوان انتخاب شد موفق به دریافت کارت مربیگری خود برای ملوان نشد.

ایرادی که به باشگاه ملوان گرفته شده این است که چرا قبل از عقد قرارداد استعلام نگرفته اند و باشگاه ملوان نیز درخواست رسمی خود را به فدراسیون ارسال کرده است.

البته حراست فدراسیون فوتبال معمولا یک ماه طول می کشد تا جواب استعلام هر موردی را بدهد و بدین ترتیب احتمالا تا یک ماه آینده فیروز کریمی نمی تواند کارت مربیگری خود را از سازمان لیگ بگیرد.

این در حالی است که تیم ملوان امروز در قم باید به مصاف تیم صبا برود.


ویدیو مرتبط :
داغ کردن فیروز کریمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کارت مربیگری میثاقیان برای مس صادر نشد


اکبر میثاقیان نمی‌تواند در دیدار با آلومینیوم هرمزگان روی نیمکت مس کرمان بنشیند.

خبرگزاری فارس: پس از جدایی میثاقیان از خونه به خونه بابل وی هدایت مس کرمان را عهده دار شد و تمرینات این تیم را زیر نظر گرفت.

مس کرمان فردا باید در اولین دیدار خود تحت هدایت میثاقیان به مصاف نماینده هرمزگان برود ولی این مربی نمی تواند روی نیمکت تیمش نشسته و فردا باید از روی سکوها کرمانی ها را هدایت کند.

میثاقیان به دلیل اینکه هنوز با خونه به خونه بابل تسویه حساب نکرده و برگه آن را در اختیار مسئولان سازمان لیگ قرار نداده قطعا کارت مربیگری اش برای مس صادر نشده و به همین دلیل نمی تواند روی نیمکت مس بنشیند.