ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کارت سفید، ابتکار جدید برای فوتبال


میشل پلاتینی از معرفی قانون جدیدی به فوتبال حمایت کرد که به داوران این اجازه را می‌دهد تا یک بازیکن را به مدت 10 دقیقه از زمین اخراج کند.

خبرگزاری ایسنا: میشل پلاتینی درباره قانون کارت سفید عنوان کرد: باید قدرتی را به داوران بدهیم که بر مبنای آن بتوانند بازیکنی را به مدت 10 دقیقه از زمین فوتبال اخراج کنند. البته این زمان می‌تواند تغییر کند. کارت سفید به بازیکنانی داده خواهد شد که جریمه آن‌ها کمتر از کارت قرمز است و به همین دلیل با کارت سفید داور روبرو خواهد شد.

کاپیتان فرانسه در یورو 1984 هم‌چنین عنوان کرد: باید در قانون فعلی فوتبال نیز تجدید نظر شود که بازیکنی یک گل صد در صد را می‌خرد و تنها از زمین اخراج می‌شود. باید نه‌تنها در این صحنه بازیکن اخراج شود و یک ضربه پنالتی به سود حریف اعلام شود بلکه بازیکن خطاکار باید با محرومیت مواجه شود چرا که باعث جلوگیری از گل زدن شده است.


ویدیو مرتبط :
خانه ای از کارت..... طراحی کاخ سفید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: 10 کارت قرمز عجیب در فوتبال


صبح بخیر:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.