ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کارتون: فوتبال ورزش دخترها نیست


جدیدترین کار عمر المومنی کاریکاتوریست مشهور برگفته از صحبت های کارلو آنچلوتی هست که گفته بود فوتبال بازی دخترها نیست.

طرفداری: جدیدترین کار عمر المومنی کاریکاتوریست مشهور برگفته از صحبت های کارلو آنچلوتی هست که گفته بود فوتبال بازی دخترها نیست.

کارتون: فوتبال ورزش دخترها نیست


ویدیو مرتبط :
آموزش ورزش رزمی دخترها در مقابل پسرها در کوچه خیابان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنچلوتی: فوتبال ورزش دخترها نیست!


سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت نگران بازی فیزیکی و جنگنده اتلتیکو در دربی پایتخت اسپانیا نیست و از آمادگی رونالدو برای حضور در این بازی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: با وجود جوسازی برخی رسانه‌ها درباره بازی فیزیکی و خشن اتلتیکومادرید، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید گفت نگران رویکردی که روخی بلانکو برای بازی‌های خود در پیش گرفته نیست.

کارلتو در کنفرانس خبری پیش از بازی با رد این موضوع که اتلتیکومادرید تیم خشنی است، گفت: فوتبال بازی دخترها نیست. در ضمن اتلتیکومادرید تیم خشنی نیست بلکه منسجم است و جنگنده بازی می‌کند. فوتبال ورزشی برای مردهاست نه برای دخترها.

آنچلوتی در ادامه ادعای اخیر دیه‌گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید را که گفته روخی بلانکو برخلاف بارسلونا و رئال مادرید تیم مردمی اسپانیاست، رد و تصریح کرد: به نظر من فوتبال برای مردم است نه برای یک تیم به خصوص. تمام تیم‌ها در سراسر دنیا هوادارانی دارند. فوتبال یک ورزش مردمی است.

سرمربی ایتالیایی کهکشانی‌ها درباره وضعیت کریستیانو رونالدو و شانس وی برای حضور در دربی گفت:کریستیانو از نظر فیزیکی در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارد و مشکلی برای به میدان رفتن ندارد. او تمریناتش را به خوبی انجام داده است و دچار یک مصدومیت مزمن نشده است. مصدومیتی که او فصل گذشته داشت با مصدومیتی که در این فصل داشته است فرق می‌کند و به همین دلیل می‌گویم که آسیب‌دیدگی‌اش مزمن نیست.

رئال مادرید از ساعت 22:30 امشب (شنبه) در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان اتلتیکومادرید است.