ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کارتون: فصل انتقام گیری از مورینیو


نتایج ضعیف و بحران رو به افزایش چلسی در فصل جاری بهانه‌ای خوبی برای زخم زبان زدن رسانه‌ها به آقای خاص بوده است.

خبرگزاری تسنیم: فصل جاری بدترین فصل مربیگری ژوزه مورینیو بوده است. تیم او در 11 هفته سپری شده از لیگ برتر انگلیس 6 باخت و دو تساوی و تنها 11 امتیازی داشته است و این آمار ضعیف سبب شده که به رده پانزدهم سقوط کند. وضعیت تیم تحت هدایت آقای خاص در سایر رقابت‌ها ناامید کننده بوده است. چلسی در سه بازی‌اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست داشته است. این در حالی است که باخت آبی‌های لندن برابر استوک‌سیتی در جام اتحادیه منجر به حذف آنها از گردونه این رقابت‌ها شد.

در همین حال شنیده می‌شود که ایوا کارنیرو، پزشک اخراجی باشگاه چلسی - کسی مورینیو در ابتدای فصل او را از تیم کنار گذاشت - برای گرفتن حق و حقوقش از چلسی شکایت کرده و قصد دارد بر مشکلات باشگاه بیفزاید، مشکلاتی که طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی متحد شدن بازیکنان تیم علیه سرمربی‌شان، منشأ آنها بوده است.

بحران در شرایطی چلسی مورینیو را فرا گرفته که همتایان او به خصوص آنهایی که بارها از آقای خاص نیش و کنایه شنیدند، روزهای خوبی را سپری می‌کنند.

آشفته بازار چلسی که رومن آبراموویچ، مالک باشگاه را به فکر برکنار کردن مورینیو و یافتن جانشینی مناسب برای او انداخته، سوژه کاریکاتور جدید عمر مومنی، کاریکاتوریست سایت گل بوده است.

در این کاریکاتور چهره کسانی همچون آرسن ونگر (سرمربی آرسنال)، جاناتان موس (داور بازی چلسی- وستهام که مورینیو از او انتقاد کرد)، رافائل بنیتس (سرمربی رئال‌مادرید) و همسرش که در ابتدای فصل مورینیو با آنها درگیری لفظی پیدا کرد، ایکر کاسیاس (سنگربان پورتو)، ژاوی هرناندس (کاپیتان پیشین بارسلونا)، پپ گواردیولا (سرمربی بایرن‌مونیخ)، ادن ازار(هافبک بلژیکی چلسی)، ایوا کارنیرو و رومن آبراموویچ دیده می‌شود.

کارتون: فصل انتقام گیری از مورینیو


ویدیو مرتبط :
تقابل کاسیاس و مورینیو با چاشنی انتقام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو:می خواهم تا پایان فصل در رئال مادرید بمانم



 

 

 

مورینیو:می خواهم تا پایان فصل در رئال مادرید بمانم

 

مورینیو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا اعلام کرد تا پایان فصل در رئال مادرید خواهد ماند، با این حال،او هشدار داد اگر همه طرف ها راضی نباشند، او سمت مربیگری این تیم را ترک خواهد کرد.

این سرمربی پرتغالی دراظهاراتی که مطبوعات اسپانیا ان را جمعه منتشرکردند، گفت:" می خواهم تا پایان فصل در باشگاه رئال مادرید بمانم ".

مورینیو خاطرنشان کرد: "می توانید به عنوان مربی، قراردادی ده ساله درفوتبال داشته باشید و این مهم نیست.اگر همه راضی باشند سرمربی به کارخود ادامه می دهد اما اگر این رضایت وجود نداشته باشد،سرمربی عوض می شود".

گمانه زنی ها درخصوص آینده مورینیو چهل وهفت ساله با گزارش ها درباره اختلاف وی با خورخه والدانو از مدیران ارشد باشگاه رئال مادرید تشدید شده است.

والدانو درپی تساوی یک بر یک تیم فوتبال رئال مادرید مقابل تیم آخر جدولی آلمریا روزیکشنبه، گفت کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید که بیشتر فصل را بر روی نیکمت ذخیره ها گذرانده است، ازبی عدالتی بزرگی رنج می برد.

باشگاه رئال مادرید اسپانیا به دنبال خرید مهاجمی جدید به جای گونزالو ایگواین مهاجم آرژانتینی این باشگاه است که ممکن است تا پایان فصل به علت آسیب دیدگی از میادین فوتبال به دور باشد.

با این حال، گزارش ها حاکی از آن است که والدانو خواستار آن است که بنزما از ابتدا در ترکیب تیم فوتبال رئال مادرید درکنار کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی این تیم قرار بگیرد.

بنزما پس ازپیوستن ازباشگاه لیون به رئال مادرید در تابستان سال دو هزار و نه میلادی، دوران چندان خوبی در این باشگاه نداشته است و نداشتن آمادگی بدنی موجب شد این بازیکن جایگاه خود را درتیم ملی فوتبال فرانسه در مرحله نهایی جام جهانی فوتبال که در آفریقای جنوبی برگزار شد، از دست بدهد.