ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

کارتون: خداحافظی ایرانی با ستارگان جهان


بازار عکس سلفی و یادگاری با ستارگان فوتبال جهان در روزهای اخیر داغ بود. کاریکاتور زیر اثر محمدرضا میرشاه ولد به همین مسأله اشاره دارد.

خبرگزاری ایسنا: بازار عکس سلفی و یادگاری با ستارگان فوتبال جهان در روزهای اخیر داغ بود. کاریکاتور زیر اثر محمدرضا میرشاه ولد به همین مسأله اشاره دارد.

کاریکاتور: خداحافظی ایرانی با ستارگان جهان


ویدیو مرتبط :
احسان روزبهانی اولین بوكسور ایرانی در لیگ ستارگان جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حذف نام ایرانی‌ها از جدول ستارگان جهان


با توجه به راه نیافتن تیم والیبال ایران به مرحله نیمه نهایی رقابتهای جهانی والیبال، نام چهار ستاره کشورمان از جدول انتخابی ستارگان جهان که در آغاز مراسم توزیع جوایز مسابقات به عنوان برترین بازیکنان پیکارها معرفی می‌شوند، کنار گذاشته شد.

خبرگزاری مهر: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، نام محمد موسوی، فرهاد ظریف، سعید معروف و فرهاد قائمی، چهار ستاره ایرانی مسابقات قهرمانی جهان که نام‌شان تا روز پایانی پیکارها در میان بهترین بازیکنان فاکتورهای دفاع، لیبرو، پاس و دریافت قرار داشت، از جدول انتخابی ستارگان جهان که در آغاز مراسم توزیع جوایز مسابقات به عنوان برترین بازیکنان پیکارها معرفی می‌شوند، کنار گذاشته شدند.

بی‌‍شک اگر ایران به مرحله نیمه نهایی راه می‌یافت، این چهار بازیکن شایستۀ ایرانی بخت این را داشتند در میان تیم ستارگان مسابقات قرار گرفته و در روز پایانی پیکارها به عنوان یکی از بازیکنان برتر رقابتهای جهانی معرفی شوند. اما بر اساس مقررات مسابقات جهانی؛ تیم ستارگان جهان از میان سه بازیکن برتر هر فاکتور (بر اساس آمار) که عضو یکی از چهار تیم مرحله نیمه نهایی باشند، برگزیده می‌شود.

بر این اساس بهترین بازیکنان فاکتورهای مختلف مسابقات جهانی به شرح زیرند:

حمله:
ماریوش ولازولی (لهستان)، دنیس کالیبردا (آلمان) و لوکارلی (برزیل)

دفاع: مارکوس بوهم (آلمان)، کارول کلوس (لهستان) و سیدائو (برزیل)

سرویس: گئورگی گروزر (آلمان)، لوکارلی (برزیل) و ماریوش ولازلی (لهستان)

پاس: لوکاس کامپا (آلمان)، تونیوتی (فرانسه) و برنو رزنده (برزیل)

دریافت: داسیلوا (برزیل)، اندرس (برزیل) و کوبیاک (لهستان)

توپگیری: گربنیکوف (فرانسه)، زاتورسکی (لهستان) و کامپا (آلمان)

امتیازآوری: ماریوش ولازلی (لهستان)، روزی یه (فرانسه) و انگاپت (فرانسه)

ارزشمندترین بازیکن:

علاوه بر تیم ستارگان جهان که از میان فهرست بازیکنان بالا انتخاب می‌شود، یک بازیکن نیز از سوی کمیته فنی مسابقات به عنوان ارزشمندترین بازیکن جهان برگزیده می‌شود که از ماریوش ولازلی؛ ستاره تیم لهستان به عنوان محتمل‌ترین گزینه این مهم نام برده می‌شود.