ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ژیرو: از رقابت با واردی نمی‌‌ترسم


مهاجم فرانسوی تیم فوتبال آرسنال خبر تمایل مهاجم لسترسیتی به توپچی‌های لندن را تأیید کرد.

خبرگزاری تسنیم: اولیویه ژیرو فاش کرد که جیمی وارد می‌خواهد به او در تیم فوتبال آرسنال ملحق شود. ژیرو که شب گذشته (شنبه) در بازی دوستانه تیم ملی فرانسه برابر اسکاتلند دو گل پیروزی 3 بر صفر خروس‌ها را به‌ثمر رساند، به شبکه اسکای اسپورتس گفت: به من گفته‌اند که جیمی می‌خواهد به ما ملحق شود و این خبر خوبی است. فکر می‌کنم که ما می‌توانیم او را تحسین کنیم و این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم. واردی بازیکن فوق‌العاده‌ای است،‌ پس آمدن او برای ما خبر خوبی است.

واردی فصل گذشته برای لسترسیتی 24 گل زد تا در قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس سهم به‌سزایی داشته باشد و به‌همین دلیل جایزه بهترین بازیکن فصل را از انجمن خبرنگاران فوتبال انگلیس و سازمان لیگ برتر این کشور دریافت کند. او هنوز با لسترسیتی قرارداد دارد، اما غرامت فسخ این قرارداد 22 میلیون پوند است که ظاهراً آرسنال آمادگی پرداخت این مبلغ را دارد.

ژیرو با تأکید بر اینکه از رقابت با واردی برای رسیدن به ترکیب اصلی آرسنال واهمه ندارد، ادامه داد: همان‌طور که قبلاً هم گفتم، من از رقابت کردن خوشحال می‌شوم. ما همیشه در آرسنال مهاجمان بزرگی داشته‌ایم و من برای این باشگاه بهترین‌ها را می‌خواهم. امیدوارم آمدن واردی به ما برای قهرمانی در لیگ برتر کمک کند. آرسن ونگر می‌خواهد حداقل یک یا دو مهاجم دیگر بخرد و به‌همین دلیل من انتظار دارم که او یک مهاجم طراز اول بخرد و من امیدوارم که واردی در آرسنال روند گلزنی‌اش در لسترسیتی را ادامه دهد.


ویدیو مرتبط :
از مرگ می ترسم (چکار کنم ترسم کم بشه؟)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیلسون: بروم استقلال؟ شوخی را کنار بگـذارید/ از رقابت با هیچ گلری نمی ترسم



 اخبار,اخبار ورزشی,نیلسون

 

 اخبار  ورزشی - نیلسون: بروم استقلال؟ شوخی را کنار بگـذارید/ از رقابت با هیچ گلری نمی ترسم

  نیلسون می گوید عدم حضورش در تهران به خاطر مشکلات مالی نیست.

به گزارش خبرآنلاین؛ بلاتکلیفی نیلسون همچنان ادامه دارد. اگر او نتواند به پرسپولیس اضافه شود، نگرانی هواداران بابت سنگر تیم محبوب‌شان نیز افزوده خواهد شد و این موضوعی نیست که قبل از شروع فصل، جذاب باشد.

اتفاق جدیدی رخ نداد؟
قرار است جواب آزمایشات همسرم تا روز دوشنبه اعلام شود. فکر می‌کنم روند بهبود او، بدون نیاز به جراحی نیز طی شود. خیلی نگرانم.

امیدواریم بیماری همسرتان هرچه زودتر بهبود یابد.
ممنونم. پرسپولیسی‌ها در شبکه‌های اجتماعی، به من امیدواری‌های زیادی داده‌اند و این مسئله، باعث افتخار من است. همچنین خبرنگاران هم جویای احوال همسرم بودند. از همه متشکرم.

امکان دارد به پرسپولیس برگردی؟
نمی‌دانم. منتظرم تا شرایط آزمایشات همسرم را ببینم. دعا کنید به زودی به تهران برگردم چون نمی‌خواهم اتفاق بدی رخ دهد. فقط به این شرط که نتیجه آزمایش همسرم مثبت باشد، برمی‌گردم؛ شاید تا سه‌شنبه.

مطمئنی که مسائل مالی، ربطی به عدم حضورت در تهران ندارد؟
مطمئن باشید که این‌طور نیست. باید بگویم رحیمی تا همین‌جا هم مرا سورپرایز کرد. فکر نمی‌کردم برای تمدید قرارداد من، حاضر شود کل طلبم را یک‌جا واریز کند. در ضمن چرا فکر می‌کنید اگر مشکل مالی داشته باشم، سکوت می‌کنم؟ هیچ مسئله‌‌ای در میان نیست.

الان کجا هستی؟
پرتغال، مشغول درمان همسرم. اگر نتیجه آزمایشاتش مثبت باشد، سه‌شنبه به تهران برمی‌گردم.

ما هم مشکل همسرت را درک می‌کنیم اما شایعه شده نمی‌خواستی در اردوی اردبیل حاضر باشی و...!
نمی‌دانم با این شایعات، برخی به دنبال چه مسائلی هستند. من و علی دایی هیچ مشکلی با هم نداریم.

حتی با وجود جذب سوشا مکانی؟!
من در دو فصل گذشته با چند گلر خوب ایرانی کار کرده‌ام و نه از رقابت می‌ترسم و نه از جذب گلرهای نامدار. این موضوع، یک فکر حرفه‌ای برای سرمربی است و ربطی به من ندارد.

امکان دارد به استقلال بروی؟ برخی روزنامه‌های ایرانی این موضوع را بازتاب داده‌اند؟
بروم استقلال؟ شوخی را کنار بگذارید!

حرفی باقی مانده؟
در این مدت، تمرینات اختصاصی‌ام را حتی با وجود ضعف شدید روحی، ​کنار نگذاشتم و خودم را در آماده‌ترین حالت نگه داشتم. فقط دعا کنید بیماری همسرم هرچه زودتر بهبود یابد و بتوانم به پرسپولیس برگردم وگرنه ممکن است حتی فوتبال را کنار بگذارم.
 اخبار ورزشی - خبر آنلاین