ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ژکو با منچسترسیتی تمدید می‌کند


سرمربی منچسترسیتی برای تمدید قرارداد ادین ژکو به سران این باشگاه چراغ سبز نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: بازی‌های خوب ادین ژکو در ترکیب منچسترسیتی باعث شد تا مانوئل پیگرینی از سران من‌سیتی بخواهد قرارداد این گلزن بوسنیایی را تمدید کنند.

ژکو که در سال 2011 و با قراردادی 27 میلیون پوندی از ولفسبورگ به منچسترسیتی پیوست در 109 بازی که برای این تیم انگلیسی در لیگ برتر به میدان رفته 46 گل به ثمر رسانده است.

مربی شیلیایی منچسترسیتی در مصاحبه با اسکای اسپورت اظهار داشت: ادین بازیکن خوبی است و در فصل گذشته چهره موفقی از خود به نمایش گذاشت. او رشد خوبی در منچسترسیتی داشته و از اینکه قراردادش تمدید شود و با ما بماند خوشحال خواهم شد.


ویدیو مرتبط :
ادین ژکو ۲

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمدید قرارداد نصری با منچسترسیتی


ها‌فبک فرانسوی قراردادش را با منچسترسیتی به مدت پنج سال دیگر تمدید کرد.

ایسنا: ها‌فبک فرانسوی قراردادش را با منچسترسیتی به مدت پنج سال دیگر تمدید کرد.

سمیر نصری، ها‌فبک فرانسوی که فصل گذشته یکی از دلایل قهرمانی تیمش در لیگ برتر انگلیس بود، پیشنهاد تمدید قرارداد با "همشهری‌ها" را پذیرفت و قراردادش را به مدت پنج سال دیگر با این تیم تمدید کرد.

نصری پس از تمدید قرارداد با منچسترسیتی گفت: به زندگی در منچستر عادت کرده‌ام. خوشحالم که باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد به من داد. فصل گذشته روزهای خیلی خوبی را در باشگاه سپری کردم و توانستیم به قهرمانی برسیم. دوست دارم که در سال دوم نیز افتخارات خود را تکرار کنم. علاوه بر آن با هواداران باشگاه ارتباط خوبی دارم و خوشحالم که تا چند سال آینده نیز در کنار آنها خواهم ماند.

سمیر نصری در سال 2011 از آرسنال به منچسترسیتی پیوست و طی 129 بازی 22 گل برای تیمش به ثمر رساند. او در منچسترسیتی موفق شد دو بار به قهرمانی در لیگ برتر برسد.

نصری به دلیل اختلاف با دیدیه دشان در ترکیب فرانسه برای جام جهانی برزیل حضور نداشت.