ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ژوزه 5 میلیارد و 300 میلیون می‌‌خواهد


مانوئل ژوزه سرمربی سابق پرسپولیس در انتظار رسیدگی به شکایتی است که بابت قطع همکاری این باشگاه با وی به کمیته انضباطی فیفا ارجاع شده است.

ورزش سه: در حالی که پرسپولیس با یک لایحه 300 صفحه ای، شکایت اولیه ژوزه را با شکایتی تازه بابت ترک کار پاسخ داده است، فیفا در انتظار پاسخ پرسپولیس به لایحه جدیدی است که وکلای ژوزه تسلیم کمیته انضباطی فیفا کرده اند و تیم قضایی پرسپولیس در حال حاضر مشغول رسیدگی به آن است تا پاسخ مناسبی به ادعای ژوزه بدهد.

ژوزه از 2 بابت از پرسپولیس شکایت کرده؛ ابتدا تاخیر در پرداخت ها در زمان حضور ژوزه در ایران و سپس ممانعت از انجام وظیفه در محل کار. ژوزه ادعاهای خود را با مدارکی همراه کرده است. اگر به خاطر داشته باشید او بعد از قطع همکاری با پرسپولیس با دوربین در محل تمرین این تیم حاضر شد و از ممانعت نگهبان ها برای حضور او و دستیارانش در اردو فیلم گرفت.

پرونده ژوزه یکی از پیچیده ترین و پرهیجان ترین دعاوی قضایی فوتبال ایران خواهد بود که راه درازی تا حل و فصل آن وجود دارد.

مبلغ درخواستی ژوزه از باشگاه پرسپولیس یک میلیون و 300هزار یوروست که با قیمت امروز، بیش از 5 میلیارد و 300 میلیون تومان خواهد شد. رقمی که می‌ شود با آن یک تیم را روانه مسابقات لیگ‌برتری کرد!


ویدیو مرتبط :
مشکل موشک ضد هوایی اس 300, s-300 , s300

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روسیه: قطعا به ایران اس 300 نمی دهیم



 

 روسیه: قطعا به ایران اس 300 نمی دهیم

 

 

ماکاروف گفت: تصمیم گرفته شده است که سیستم  اس-300 به ایران تحویل داده نشود. این سیستم قطعا تحت تحریم است .رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه از تصمیم این کشور مبنی بر عدم تحویل سامانه اس300 به ایران به خاطر تحریم های شورای امنیت خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از ریانووستی، نیکلای ماکاروف رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه به خبرنگاران اطلاع داد : روسیه سیستم پدافند موشکی اس-300 را به ایران تحویل نمی دهد چون این سیستم تحت تحریم های شورای امنیت سازمان ملل است.

ماکاروف گفت: تصمیم گرفته شده است که سیستم اس-300 به ایران تحویل داده نشود. این سیستم قطعا تحت تحریم است.

وی تاکید کرد که این تصمیم مقامات بود که پروسه تحویل متوقف شود و ما آن را اجرا می کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به این سوال که آیا قرارداد مربوطه لغو شده است، پاسخ مشخصی نداد. وی در ادامه گفت: باید ببینیم. این بستگی به عملکرد ایران دارد!

این در حالی است که روسیه طبق قراردادی که با ایران منعقد کرده است متعهد به تحویل این سامانه است و برخی منابع از پرداخت مبلغ قرارداد از سوی ایران خبر داده اند.../مهر