ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ژوزه مورینیو: شاید از رئال بروم



پیامدهای ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا

ژوزه مورینیو: شاید از رئال بروم

ژوزه مورینیو پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا شاگردانش را شایسته حضور در فینال دانست و گفت، در پایان فصل برای ماندن یا نماندن در رئال‌مادرید تصمیم می‌گیرد.

اخبار ورزشی - به گزارش ایسنا، رئال‌مادرید با وجود پیروزی دو بر صفر برابر دورتموند به دلیل شکست سنگین در بازی رفت برای سومین بار پیاپی در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از این مسابقات حذف شد.

سرمربی پرتغالی رئال‌مادرید پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا گفت: "فکر می‌کنم در بازی برابر دورتموند تیمی باکیفیت بودیم؛ تیمی که از ابتدا با هدف بازی کرد. می‌دانستیم می‌توانیم نتیجه‌ بازی رفت را جبران کنیم. بازی رفت را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. مسابقه‌ای که در آن بسیار بد بودیم. خیلی بد بودیم و به خاطر همان بازی جریمه شدیم. در فوتبال یا می‌برید و یا می‌بازید. فکر می‌کنم در بازی برابر دورتموند توانایی صعود به فینال را داشتیم. شانس‌های زیادی را خلق کردیم اما به خاطر بازی ضعیف خود در بازی رفت نتوانستیم به خواسته خود دست یابیم."

مورینیو درباره رفتنش از رئال گفت: "باشگاه و رییس باشگاه را دوست دارم. دوست دارم که صادق باشم. بنابراین صادقانه می‌گویم که در پایان فصل تصمیمم را برای ماندن یا رفتن می‌گیرم. هنوز تصمیمی برای رفتن از رئال‌مادرید نگرفته‌ام. با رئال‌مادرید قرارداد دارم. بیش از یک قرارداد، زیرا در فوتبال وقتی بخواهید می‌توانید قراردادتان را فسخ کنید. با این حال برای رئال‌مادرید سوای قراردادی که دارم، احترام زیادی قائلم. برای این تیم و رییس باشگاه. می‌خواهم در فینال جام‌حذفی با رئال‌مادرید قهرمان شوم و فصل را تمام کنم و روبه‌روی فلورنیتیو پرس، رییسم و دوست صمیمی‌ام بنشینم و بهترین تصمیم را بگیرم."

مورینیو با انتقاد از هاوارد وب، داور مسابقه گفت: "از هاوارد وب که یکی از محبوب‌ترین داورهای من است، ناراحتم. از قضاوت او در این دیدار ناامید شدم. او در این دیدار یک کارت قرمز واضح به متس هوملس، مدافع دورتموند نداد. او کاملا به صحنه نزدیک بود. همه این صحنه را دیدند. او در آن صحنه داور نبود، یک انسان عادی بود. فکر کرد اگر به هوملس کارت قرمز بدهد، این مدافع بازی فینال را از دست می‌دهد."

سرمربی پرتغالی رئال در پایان درباره بازگشت به لیگ انگلیس گفت: "می‌دانم که در انگلیس طرفداران زیادی دارم. رسانه‌ها و هواداران فوتبال در کشور علاقه زیادی به من دارند. رسانه‌هایی که به وقتش از من انتقاد می‌کنند و به وقتش از من تمجید می‌کنند. حتی این را می‌دانم که چند باشگاه نیز به من علاقه دارند."/ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
حرکات جالب ژوزه مورینیو از پرتو تا رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژوزه مورینیو:نباید گل می خوردیم



 

 

  ژوزه مورینیو:نباید گل می خوردیم

ژوزه مورینیو در پایان این بازی گفت: خوشبختانه تیم ما در زمین بیشتر از حریف مالکیت توپ را در اختیار دارد و موقعیت‌های گلزنی بیشتری ایجاد می کند. مقابل مالاگا هم تیم برتر میدان بودیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. در نیمه‌ی اول کمی متفاوت بودیم و فشرده‌تر بازی کردیم. رونالدو و دی ماریا با حرکت‌های غیرقابل پیش بینی در جبهه‌ی میانی مشکلات زیادی را برای مدافعان حریف به وجود آوردند. زمانی که 2 بر صفر از حریف پیش افتادیم، از سیستم پایدارتر و متعادل‌تری استفاده کردم.

آقای خاص در ادامه عنوان کرد: از این که مالاگا موفق شد به ما گل بزند راضی نیستم، البته به آنها احترام می گذارم. مدافعان با سیستم مالاگا آشنا بودند و می دانستند آنها در زمین چه کاری انجام می دهند، اما باز هم نتوانستند کاملا متمرکز باشند تا دروازه‌مان فرو نریزد. زمانی که نتیجه 3 بر صفر شد، در واقع بازی به پایان رسیده بود، اما مالاگا با گلی که زد به بازی برگشت، اما در مجموع از عملکرد بازیکنان چه از لحاظ تاکتیکی و چه از لحاظ روانی راضی هستم.

مورینیو در پایان با اشاره به اهدای جایزه‌ی بهترین دروازه بان به کاسیاس عنوان کرد: رییس باشگاه درباره این جایزه توضیحاتی به من داد. من و تمام مادریدی ها برای کاسیاس احترام خاصی قائل هستیم، امیدوارم ایکر و همه‌ی اسپانیایی‌ها از این موضوع لذت ببرند. هر چیزی که برای مادریدی ها خوب و خوشایند باشد به من هم لذت می دهد.

سرمربی 47 ساله کهکشانی‌ها در پایان گفت: رییس باشگاه به من قول داده که کاسیاس برای دریافت جایزه‌اش صبح سفر خواهد کرد و ساعت 8 شب در هتل تیم باشد. ایکر جایزه‌اش را دریافت خواهد کرد و بدون هیچ مقدمه یا مراسم حاشیه‌ای اضافی با پروازی اختصاصی به مادرید باز خواهد گشت. از این که یک مادریدی این جایزه را دریافت می کند خیلی خوشحالم.

رئال مادرید با پیروزی پرگل مقابل مالاگا موقتا صدرنشین شد. ویارئال می تواند در صورت پیروزی در دیدار یک شنببه شب خود جای کهکشانی‌ها را در صدر جدول بگیرد.