ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ژاوی: گواردیولا لیگ جزیره را تغییر خواهد داد


ستاره السد قطر به ستایش از پپ گواردیولا پرداخت و تاکید کرد که او فوتبال جزیره را دستخوش تغییر قرار خواهد داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از الکاس، در لیگ ستارگان قطر بازیکنان بزرگ زیادی بازی می‌کنند و یکی از آنها ژاوی هرناندز، ستاره سابق بارسلونا است که در السد بازی می‌کند و بازوبند کاپیتانی این تیم قطری را بر بازو می بندد.

این بازیکن اسپانیایی در گفت و گویی که با الکاس داشت درباره انتخاب گواردیولا به عنوان سرمربی جدید منچسترسیتی سخن گفت و تاکید کرد که این مربی جوان فوتبال انگلیس را دستخوش تغییر قرار خواهد داد.

ژاوی گفت: مربیگری در منچسترسیتی فرصت بزرگی برای گواردیولا است. براین باور هستم که او فوتبال جزیره را دستخوش تغییر خواهد کرد. اگر مربی باشد که بتواند از نظر عقلی فوتبال جزیره را تغییر دهد شک نکنید که او گواردیولا است. البته نباید این را هم فراموش کرد که الان فشار روی گواردیولا بسیار زیاد است چرا که انتظارات از او بالاست و این کار او را بسیار سخت می کند. با این حال باید گفت که پپ از بزرگترین مربیان کنونی فوتبال جهان است و در این هیچ شکی وجود ندارد.

او درباره انتخاب آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ هم گفت: آنچلوتی را به خوبی نمی‌شناسم چرا که با این مربی کار نکرده‌ام، اما باید بگویم که در دیداری که با هم داشتیم برایم روشن شد که او مربی بزرگ است. آنچلوتی تجربه بسیار بالایی دارد. اطمینان دارم که او هم در بایرن موفق خواهد شد.

ستاره سابق بارسلونا درباره میزان آماده سازی قطر برای جام جهانی 2022 گفت: در قطر همه چیز به خوبی پیش می‌رود. نه تنها در ساخت ورزشگاه ها پیشرفت های خوبی به دست آمده است بلکه در زیر ساخت ها و ساخت امکان رفاهی هم همه چیز به خوبی پیش می رود. قطر این توانایی را دارد که جام جهانی خاص و بی نظیری را برگزار کند. از مردم در سراسر جهان می خواهم که قطر را از نزدیک ببینند.


ویدیو مرتبط :
نظر پله،گواردیولا و کرایوف در مورد ژاوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیگ جزیره بزرگترین آزمون زندگی گواردیولا


سرمربی سابق تیم ملی انگلستان باور دارد که پپ گواردیولا با کار سختی در لیگ انگلستان روبرو خواهد بود.

طرفداری: هافبک سابق باشگاه های تاتنهام، موناکو و چلسی که از ستون های تیم ملی انگلستان در دهه 80 بود و پس از یورو 96 هدایت سه شیرها را بر عهده گرفت، اعتقاد دارد که گواردیولا برای شناخت بهتر توانایی هایش باید به انگلستان بیاید.

هادل به AP گفت:او چیزهای زیادی برای ثابت کردن در انگلستان خواهد داشت چون اینجا همه چیز متفاوت است. اگر به بورنموث بروید، شباهتی به زمانی ندارد که با بارسا به ختافه یا زمین تیمی انتهای جدولی می روید. اینجا کسی از شما نمی ترسد. سه تیم در لالیگا وجود دارد. بقیه از نظر تکنیکی خوب هستند اما به شیوه های شبیه به هم بازی می کنند. در این کشور بابت هر امتیازی که می گیرید، باید از تیم ها شناخت پیدا کرده باشید.

واقعا دوست دارم پپ به این کشور بیاید و تن به این آزمون بدهد. مهم نیست که به من یونایتد، سیتی یا چلسی می رود. او اینجا می تواند به بهترین شناخت از توانایی هایش برسد. بارسا هم به عنوان تیمی بزرگ، یک آزمون بود. آن ها تیمی قدرتمند در اسپانیا و باشگاهی بخصوص هستند. بایرن مونیخ هم همینطور. اما لیگ برتر، به مانند این فصل، برای هر مربی بزرگترین آزمون ممکن است.

هادل در مورد وضعیت لوئیس فن خال گفت: او کار بزرگی برای انجام پیش رو دارد. مشکلات تیم را در ابتدای فصل دیدم. برنامه ریزی دشوار بود اما آن ها چیز زیادی نشان ندادند. آن ها نظم خوبی نداشتند و وقتی به دیداری سخت مانند آرسنال رسیدند، باختند. تیم ها برای حضور در اولد ترافورد امیدواری هایی دارند و پیش تر اینطور نبوده است. آنجا، آن زمین همیشگی نبوده و کارهای زیادی برای انجام وجود دارد.