ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ژاوی پایان فصل از بارسلونا جدا می شود


ژاوی که در ۱۱ سالگی به لامسیا پیوست بعد از ۲۴ سال حضور در این باشگاه در تابستان به قطر می رود .

وب سایت نود: ژاوی لحظاتی پیش در کنفرانس خبری که در نیوکمپ برگزار شد به خبرنگاران گفت :" من این کنفرانس را برگزار کردم تا خبر جدایی ام از بارسلونا را اعلام کنم . این تصمیم نهایی من است .

باشگاه به من پیشنهاد تمدید قرارداد داد ولی من از مدتی پیش تصمیم خودم را گرفته بودم . فکر می کنم الان زمان ترک کردن نیوکمپ فرا رسیده است .

من به فوتباام در باشگاه السد قطر ادامه می دهم . تجربه هیجان انگیزی خواهد بود . قرارداد دو ساله ای با آن ها امضا کردم که قابل تمدید برای سال سوم هم است . در قطر همچنین می توانم خودم را به عنوان یک مربی و مدیر ورزشی رشد دهم .

خوشحالم که برای یک سال دیگر در بارسا باقی ماندم . احساس مفید بودن کردم اگرچه که عضو ترکیب ثابت نبودن عجیب بود .

تابستان گذشته در آستانه ترک بارسا بودم ولی تصمیم عجله ای بود . به خاطر ناامیدی از نتایج بارسا و اسپانیا به فکر رفتن افتاده بودم .

می خواهم به بازی کردن ادامه بدهم چون هنوز بیشتر از هر چیز دیگری از آن لذت می برم .

الان ۳۵ ساله هستم و نزدیک به ۲۵ سال است که در این باشگاه حضور داشتم . زمان رفتن فرا رسده است . امیدوارم روز شنبه جشن بزرگی بگیریم .

لالیگا را فتح کردیم و دو فینال دیگر در پیش داریم . همه چیز برای یک خداحافظی خوب آماده است .

مشتاق بالای سر بردن لالیگا در مقابل هواداران هستم . آن ها با من رفتار فوق العاده ای داشتند . می خواهم با آن ها خداحافی کنم .


ویدیو مرتبط :
تیم بارسلونا در سال 2012-گل های تیم بارسلونا در آن فصل-حکات زیبا و بسیاز زیبا از مسی-ژاوی ویا و فابرگاس و غیره-و صحنه جا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژاوی در پایان فصل بارسا را ترک خواهد کرد


ژاوی ستاره با سابقه بارسلونا در تابستان ۲۰۱۶ این تیم را ترک می کند.

وب سایت نود: ژاوی ستاره با تجربه باشگاه بارسلونا در نهایت تابستان آینده نیوکمپ را ترک خواهد کرد، او در تابستان گذشته نیز در آستانه خروج از بارسا قرار داشت ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد.

مارکا در گزارش خود اورده است که ژاوی این بار تصمیمش را گرفته است و بارسا را به مقصد قطر ترک خواهد کرد. البته گفته می شود که او از نیویورک نیز پیشنهاد دارد ولی گزینه محتمل خاورمیانه و کشور قطر است. یک تیم قطری به او پیشنهاد حقوق سالیانه ۶ میلیون یورو را داده است.