ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ژاوی: دیارا مثل حیوان خطا می کند



 

 

بازیکنان رئال , بارسلونا

 

ستاره اسپانیایی بارسا در مورد خطاهای لاسانا دیارا گفت: «این اشتباه بازیکن است؛ چون مثل حیوان خطا می کند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از سایت گل، ژاوی هرناندس در گفتگویی ویدئویی با آاس که دسترسی به آن تنها برای افراد خاصی مقدور است، بسیار خونسرد به نظر می رسد. او در صحبت هایی که در گفتگو با بارسا تی وی انجام داده، به آنالیز وجهه های مختلفی بازی ال کلاسیکوی چهارشنبه شب پرداخت. این درحالی بود که او در آرامش کامل بود.

ژاوی در مورد بازیکنان رئال گفت: «آنها خیلی جالبند. نمی دانند چطور ببازند.»

دیدار چهارشنبه شب دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ که از دور برگشت مرحله یک چهارم پایانی کوپا دل ری برگزار می شد، با تساوی 2-2 دو تیم و حذف رئال از گردونه این رقابت ها همراه بود و خوزه مورینیو در صحبت هایش در کنفرانس خبری پایانی بازی اعلام کرد که شاگردانش برد در نیوکمپ را غیرممکن می دانستند و سرخیو راموس هم سرخیو بوسکتس را به تمارض متهم کرد.

طبق صحبت های ژاوی، لاسانا دیارا باید به خاطر خطایی که روی مسی انجام داد، کارت زرد دوم را از داور مسابقه می گرفت: «خیلی روشن بود. من به داور گفتم تو فقط به مسی کارت دادی و یک صحنه مشابه بدون جریمه و تنبیه ماند. این دومین خطای اوست. او را اخراج کن.» و در مورد خطاهای لاسانا دیارا گفت: «این اشتباه بازیکن است؛ چون مثل حیوان خطا می کند.»

مسئولان باشگاه کاتالان درحال بررسی این هستند که این ویدئو چطور به رسانه ها درز پیدا کرده است.


ویدیو مرتبط :
تصادف حیوان و کمک کردن حیوان دیگر به حیوان هم نوعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیتر جنجالی روزنامه رکورد پرتغال/ژاوی: رونالدو مثل یک حیوان است!



اخبار,اخبار  ورزشی,بهترین بازیکن دنیا

  ستاره سابق بارسا اعتقاد دارد مسی از رونالدو، سوارز و نیمار بهتر است.

 نقل و قولی از ژاوی هرناندز منتشر شده که می تواند بازخورد زیادی داشته باشد. روزنامه رکورد پرتغال با چاپ تصویری از ژاوی، به نقل از او نوشت: «رونالدو مثل یک حیوان است.» البته در مصاحبه ژاوی، چنین جملاتی به چشم می خورد: «رونالدو مثل یک حیوان دوست دارد رقابت کند و همه چیز را به دست بیاورد. او می تواند یک الگو برای همه فوتبالیست ها باشد.»


او همچنین در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنید باید توپ طلا را یک بار می برید، گفت: «هیچوقت فکر نکردم که سزاوار توپ طلا هستم. خیلی از مردم این را به من می گویند ولی فراموش نکنید این جایزه به مسی بهترین بازیکن دنیا رسید. با وجود او هیچوقت احساس نکردم این جایزه باید به من برسد.» این بازیکن 35 ساله در پایان گفت: «رونالدو، نیمار و سوارز بازیکنان بزرگی هستند ولی مسی از همه آنها بهتر است.»

اخبار,اخبار  ورزشی,بهترین بازیکن دنیا


 اخبار ورزشی  - خبرانلاین