ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ژاوی: این یک پایان استثنایی بود


ژاوی هرناندس، هافبک بارسلونا عنوان کرد که بهترین خداحافظی ممکن را با بارسلونا داشته است.

ورزش سه: ژاوی پس از 17 سال حضور در تیم اصلی بارسلونا و کسب 25 مدال قهرمانی، در تابستان راهی السد قطر خواهد شد. او شب گذشته موفق شد جام را بالای سر ببرد تا وداعی با شکوده با بارسلونا داشته باشد.

او در جمع خبرنگاران گفت:" از این بهتر نمی‌شد. کلمات نمی‌توانند حالم را وصف کنند. قهرمانی در چمپیونزلیگ و کسب سه گانه محشر بود. ما شایسته آن بودیم. از همین حالا کمی احساسات عجیب دارم که دیگر برای این تیم بازی نخواهم کرد ولی دورانم در بارسا، پایان فوق‌العاده ای داشت."


ویدیو مرتبط :
پاس استثنایی ژاوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژاوی در پایان فصل بارسا را ترک خواهد کرد


ژاوی ستاره با سابقه بارسلونا در تابستان ۲۰۱۶ این تیم را ترک می کند.

وب سایت نود: ژاوی ستاره با تجربه باشگاه بارسلونا در نهایت تابستان آینده نیوکمپ را ترک خواهد کرد، او در تابستان گذشته نیز در آستانه خروج از بارسا قرار داشت ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد.

مارکا در گزارش خود اورده است که ژاوی این بار تصمیمش را گرفته است و بارسا را به مقصد قطر ترک خواهد کرد. البته گفته می شود که او از نیویورک نیز پیشنهاد دارد ولی گزینه محتمل خاورمیانه و کشور قطر است. یک تیم قطری به او پیشنهاد حقوق سالیانه ۶ میلیون یورو را داده است.