ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ژاوی انتقالش به السد را تکذیب کرد


ژاوی هرناندس، هافبک بارسلونا ، خبر پیوستنش به باشگاه السد قطر را تکذیب کرد. ورزش 3: ژاوی هرناندس، هافبک بارسلونا ، خبر پیوستنش به باشگاه السد قطر را تکذیب کرد.

هافبک سابق تیم ملی اسپانیا 4 روز را در قطر سپری کرد و مدیران باشگاه قطری عنوان کردند که او با این باشگاه قرارداد امضا کرده است. با این حال، ژاوی عنوان کرد که این سفر، تنها یک سفر توریستی بوده و قراردادی با این باشگاه امضا نکرده است.

او گفت:" فقط یک سفر بود، همین."حدود دو سال است که ژاوی در آستانه جدایی از باشگاه بارسلونا قرار دارد و تیم‌های زیادی از لیگ آمریکا و لیگ‌های عربی، خواهان جذب او هستند. ژاوی درباره احتمال جدایی اش از بارسا گفت:" وقتی خبر جدیدی داشته باشم، به رسانه‌ها اعلام خواهم کرد."


ویدیو مرتبط :
اولین گل ژاوی برای السد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژاوی برای قرارداد با السد به دوحه می‌رود


هافبک ۳۵ ساله بارسلونا در روزهای آینده به منظور مذاکره با مقامات السد قطر برای پیوستن به این تیم به دوحه سفر خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: ژاوی هرناندز به پیوستن به السد قطر نزدیک می‌شود.

هافبک 35 ساله بارسلونا، از تعطیلی بین المللی فوتبال استفاده می‌کند و به منظور بحث بر سر بستن قرارداد با السد به دوحه سفر می‌کند.

ژاوی قرار است در ابتدا به قیمت قرارداد 10 میلیون یورو برای یک فصل به السد بپیوندد.

ژاوی همچنین نقش جدیدی نیز خواهد آفرید و آن مدیریت و آموزش در کمپ اسپایر است که قرار بر آن شده تا نسل بعدی فوتبال قطر را این بازیکن حرفه‌ای تربیت کند.

ژاوی جای رائول گونزالس را خواهد گرفت که اخیرا از السد جدا شد.