ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ژاوی: السد تیمی در مقیاس‌ اروپا است


کاپیتان فصل پیش بارسلونا در گفت‌وگویی اظهار داشت که تیم السد در مقیاس اروپا است.

خبرگزاری فارس: ژاوی هرناندز کاپیتان و هافبک فصل پیش بارسلونا که در ماه‌‌های اخیر به تیم السد پیوست، در گفت‌وگو با الشرق دوحه تاکید کرد که باشگاهش قابل مقایسه با همتایان اروپایی خود است.

او در این‌باره بیشتر گفت که السد فراتر از باشگاه‌های دیگر در خاورمیانه است و علت آن را هم در مدیریت منسجم و با برنامه و پشتیبانی از سوی حامیان مالی خود برشمرد.

ژاوی همچنین افزود که این تیم همواره در چند دهه اخیر، جایگاه خود را در کورس قهرمانی حفظ کرده و هیچ‌گاه به رده‌های پایین سقوط نکرده و یا افت و خیزهایی هم نداشته که ریشه این آرامش را می‌توان در مدیریت مناسب و شایسته دانست.


ویدیو مرتبط :
اولین گل ژاوی برای السد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بكام: دنبال تیمی برای بازی در اروپا می‌گردم



 

 

بكام: دنبال تیمی برای بازی در اروپا می‌گردم

 

برخی منابع رسانه‌ای انگلیس از تمایل زیاد هافبک اسبق تیم ملی این کشور برای حضور در تیمی اروپایی از نیم فصل دوم خبر دادند.

دیوید بکام در چند محفل ورزشی اعلام کرد دنبال تیمی می گردد تا در نیمه باقیمانده فصل جاری در کشورش یا تیمی مطرح از قاره سبز به فعالیت ادامه دهد.

این عضو 4 سال گذشته تیم آمریکایی لوس‌آنجلس گالاکسی که اکنون بخاطر خاتمه فصل باشگاهی در ایالات متحده،‌ فعالیتی ندارد، گفت: می‌خواهم در تیمی دراروپا بازی کنم که به من فرصت بدهد خودم را آماده نگه دارم.هدفم‌ این است در اوج باشم تا به تیم ملی بازگردم.

بازیکن سال‌های دور منچستریونایتد انگلیس و رئال‌مادرید اسپانیا که همراه خانواده‌اش در لوس‌آنجلس زندگی‌ می‌کند، اواسط فصل قبل نیز برای آنکه بخت حضور خود را برای راهیابی تیم جام‌جهانی انگلیس تحت رهبری فابیو کاپلو، حفظ کند، بطور موقت به تیم آ.ث‌میلان پیوست ولی پس از مدتی دچار مصدومیت شدید پارگی تاندون پا شد و حتی پیکارهای آفریقای‌جنوبی را از دست داد.