ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ژاوي بازي با وايادوليد را از دست داد



 

 

 

ژاوي بازي با وايادوليد را از دست داد

با رد درخواست تجديد نظر بارسلونا

ژاوي بازي با وايادوليد را از دست داد

مغز متفكر بارسلونا نمي‌تواند در بازي فردا شب برابر رئال وايادوليد حاضر باشد.

به نقل از اسپورت كاتالونيا، ژاوي ارناندس هافبك بازي‌ساز و گلزن بارسلونا اسپانيا به دليل 5 كارته بودن نمي‌تواند در بازي فردا شب تيمش برابر وايادوليد حضور داشته باشد.
پيش از اين باشگاه بارسلونا از كميته انضباطي فدراسيون فوتبال اسپانيا خواسته بود در مورد كارت زرد اين بازيكن در بازي برابر سويا تجديد نظر كند.
به اين ترتيب ژاوي در بازي بسيار حساس فردا شب غايب بزرگ ميدان خواهد بود اما اينيستا مي‌تواند جاي خالي اين بازيكن بزرگ را تا حدودي پر كند...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
کنتل کردن موتور براش دست بزنید یو هووووووووو دست دست دست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیداشدن دست بیگانگان در جنایات تروریستی



 

جنایت تروریست ها

 

زاهدان _ يک فرمانده سپاه پاسداران گفت: اگر با دقت به حوادث تروريستي سيستان و بلوچستان بنگريم، دستهاي بيگانگان به ويژه آمريکا، انگليس و موساد در اين جنايتها ديده مي شود زيرا نمي خواهند ملت ايران و نظام اسلامي از عزت و اقتدار در منطقه برخوردار باشد.

 

سردار غلامرضا باغباني روز پنجشنبه طي گفت و گو با خبرگزاري جمهوري اسلامي در زاهدان افزود: موساد به پشتوانه برخي کشورهاي مي خواهد چهره انقلاب اسلامي ايران را در جهان کم رنگ نشان دهد.

 

وي اضافه کرد: به يقين در پشت حوادث تروريستي سيستان و بلوچستان دشمنان انقلاب و ايران اسلامي حضور دارند.

 

او بيان کرد: با مرور حوادث تروريستي سيستان و بلوچستان هدايت اين حوادث از بيرون مرزها رخ نمايي مي کند.

 

وي افزود: آمريکاييها، انگليسيها و سازمان جاسوسي رژيم اشغالگر قدس سعي دارند چهره اسلام و انقلاب اسلامي ايران را در دنيا مخدوش کنند.

 

او افزود: دشمنان انقلاب چشم ديدن اتحاد شيعه و سني و پيشرفت و توسعه سيستان و بلوچستان را ندارند لذا نمي خواهند مردم ايران با همدلي و اتحاد در راه اعتلاي انقلاب حرکت کنند.

 

اين فرمانده سپاه اظهار داشت: شهادت سرداران سپاه و سران طوايف، قبايل و مردم عادي نه تنها خللي در اتحاد مردم ايجاد نمي کند بلکه باعث وحدت و يکپارچگي بيشتر شيعه و سني مي شود.

 

وي تاکيد کرد: دشمنان اين مرز و بوم بدانند خون پاک شهدا، ريشه اين شرارتها را در منطقه خواهد خشکاند و جمهوري اسلامي با استفاده با همين مردم امنيت پايدار را در استان سيستان و بلوچستان برقرار مي کند.

 

او گفت: همرزمان شهيدان نيز با همان شيوه قبلي در راه امنيت پايدار منطقه قدم بر مي دارند و سپاه بطور قطع پاسخي کوبنده به جنايتکاران خواهد داد.

 

باغباني افزود: سپاه چشمه جوشان است، اگر سرداري شهيد شود سرداران ديگري پرچم و راه او را برافراشته، ادامه مي دهند و تا انقلاب امام زمان(عج) مبارزه حق عليه باطل ادامه خواهد داشت.