ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چیچاریتو بازیکن برتر سال کونکاکاف شد


مهاجم مکزیکی بایرلورکوزن به عنوان بهترین بازیکن سال کونکاکاف انتخاب شد.

خبرگزاری تسنیم: خاویر هرناندس، مهاجم تیم ملی مکزیک و کاری لیود، هافبک تیم ملی بانوان آمریکا شب گذشته (جمعه) به ترتیب به عنوان بهترین بازیکن مرد و زن سال کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب (کونکاکاف) معرفی شدند.

چیچاریتو که پس از یک فصل قرضی بازی کردن در رئال مادرید سرانجام در تابستان سال 2015 از منچستریونایتد جدا و به بایرلورکوزن پیوست، در این تیم آلمانی خوش درخشیده و تاکنون در 22 بازی از رقابت‌های مختلف برای لورکوزنی‌ها 19 گل به ثمر رسانده است.

خاویر هرناندس 27 ساله در بازی پلی‌آف مکزیک مقابل آمریکا با گلی که به ثمر رساند، موجبات پیروزی این تیم و کسب سهمیه حضور در جام کنفدراسیون‌ها را برای این تیم رقم زد.

تیم هاوارد از آمریکا برای سومین سال متوالی به عنوان برترین دروازه‌بان سال انتخاب شد و هموطن او یعنی هوپ سولو نیز به عنوان برترین دروازه‌بان سال در بخش بانوان برگزیده شد.

همچنین جیل الیس، سرمربی تیم ملی بانوان آمریکا و هرنان داریو گومس، سرمربی تیم ملی مردان پاناما به عنوان بهترین مربیان سال انتخاب شدند.


ویدیو مرتبط :
ریبری؛ بازیکن برتر سال اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صد بازیکن برتر سال 2014 جهان (4)


با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال 2014 میلادی و انتخاب بهترین بازیکن سال 2014، بر آن شدیم تا لیستی از صد بازیکن برتر فوتبال در سال 2014 را برای شما تدارک ببینیم.