ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چین میزبان جام جهانی 2019 بسکتبال شد


چین میزبان جام جهانی 2019 بسکتبال شد.

خبرگزاری ایسنا: مراسم انتخاب میزبان جا‌م جها‌نی بسکتبال 2019 امروز برگزار شد که در نهایت چین توانست به عنوان میزبان دور بعدی این ر‌قا‌بتها انتخاب شود.

جا‌م جها‌نی بسکتبال در سال 2019 با تغییراتی برگزار خواهد شد که از جمله این تغییرات این است که برای نخستین بار این ر‌قا‌بتها یک سال بعد از جا‌م جها‌نی فو‌تبا‌ل برگزار می‌شود و دیگر هم‌زمان با ر‌قا‌بت های جهانی فو‌تبا‌ل نخواهد بود. نکته دیگر این است که در جا‌م جها‌نی 2019، 32 تیم به مصاف یکدیگر خواهند رفت که نسبت به دوره گذشته هشت تیم به ر‌قا‌بت‌ها اضافه شده‌اند.

چین و فیلیپین دو کشور آسیایی بودند که نامزد گرفتن میزبانی این ر‌قا‌بت ها بودند که چینی‌ها در نهایت توانستند در این راه موفق شوند.

یائو مینگ، بسکتبالیست سابق تیم ‌ملی چین مسئول برنامه‌های کشورش برای سال 2019 بود و توانست میزبانی را برای این کشور بگیرد.


ویدیو مرتبط :
ایران میزبان جام ملت های آسیا ی 2019

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چین به دنبال میزبانی جام ‌جهانی 2026 فوتبال



 

 

چین به دنبال میزبانی جام ‌جهانی 2026 فوتبال

 

چین به دنبال میزبانی جام ‌جهانی 2026 فوتبال

چین قصد دارد، نامزد میزبانی جام ‌جهانی 2026 شود.

فدراسیون فوتبال چین اعلام کرده که این کشور قصد دارد میزبانی جام‌جهانی 2026 را بگیرد اما این اظهارنظر به معنای قطعی بودن تصمیم مقامات چینی نیست.

رییس فدراسیون فوتبال چین در این باره گفت: در حال مطالعه این موضوع هستیم که چنین درخواستی را مطرح کنیم. البته این موضوع به تایید وزارت ورزشی هم نیاز دارد.

"وی" که برای تماشای جام‌جهانی 2010 به آفریقای جنوبی هم سفر کرده بود، گفت: به شخصه فکر می‌کنم هیچ دلیلی وجود ندارد که ما میزبان نشویم و حالا بهترین زمان است. اگر موفق به گرفتن میزبانی جا م‌جهانی 2026 شویم، اعتقاد دارم تغییرات زیادی در فوتبال چین رخ می‌دهد.

چین به جزء جام ‌جهانی 2002 در هیچ جام جهانی دیگری شرکت نکرده است.