ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چک: آرسنال شانس قهرمانی دارد


دروازه‌بان توپچی‌های لندن معتقد است اگر آرسنال به همین روند خود ادامه دهد شانس بالایی برای فتح لیگ برتر دارد.

خبرگزاری تسنیم: توپچی‌های لندن با برتری 2 بر یک مقابل منچسترسیتی به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کردند و اختلاف خود را با لسترسیتی صدرنشین به دو امتیاز کاهش دادند. آرسنال کنونی یکی از آماده‌ترین آرسنال‌های یک دهه اخیر به شمار می‌رود و برخی بر این باورند که شاگردان آرسن ونگر می‌توانند به حسرت 12 ساله خود در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر پایان بدهند.

پتر چک در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی» گفت: آرسنال ترکیب خیلی قدرتمندی دارد و زمانی که تمامی بازیکنان در دسترس ونگر باشند، او می‌تواند آن‌طور که می‌خواهد از بازیکنانش استفاده کند. بازگشت بازیکنان مصدوم برای ما یک مزیت خواهد بود و باعث می‌شود تا با تمام قوا پیش برویم.

توپچی‌های لندن در حالی که همچنان چند بازیکن کلیدی خود از جمله جک ویلشر، میکل آرتتا، سانتی کاسورلا، دنی ولبک، توماس روسیچکی و فرانسیس کوکولین را در اختیار ندارند، در 11 بازی اخیر خود تنها یک بار تن به شکست داده‌اند.

وی افزود: ما تا به اینجای فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌ایم و همه چیز آن‌طور که ما می‌خواستیم پیش نرفته است. به هر حال نمی‌توانیم جلوی مصدومیت بازیکنان را بگیریم که گاهی تعدادشان کم و گاهی زیاد می‌شود، ولی ما نشان دادیم که حتی با وجود مصدومان در حال حاضر در کسب پیروزی در بازی‌های خود موفق هستیم.

دروازه‌بان پیشین چلسی تأکید کرد: بشخصه بر این باورم که بازگشت بازیکنان مصدوممان به شرایط بازی به سود ما خواهد بود. ما فصلی طولانی در پیش داریم، ولی اگر تا ماه مارس یا آوریل 2016، در جایگاهی که هستیم باقی بمانیم، شانس قهرمانی در مسابقات لیگ برتر را داریم.


ویدیو مرتبط :
چک از حضور خود در آرسنال می گوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ونگر از شانس آرسنال برای قهرمانی گفت


سرمربی آرسنال از پیروزی برابر منچسترسیتی بسیار خوشحال است و می‌گوید تیمش از هر زمانی نزدیک‌تر به کسب جام است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، در حساس‌ترین و آخرین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس دو تیم مدعی آرسنال و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک توپچی‌ها به پایان رسید تا نزدیک‌ترین تعقیب کننده به لسترسیتی صدرنشین باشند.

آرسن ونگر در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم که در این بازی بزرگ به پیروزی رسیدیم و سه امتیاز را به دست آوردیم. برابر تیم بزرگی بازی کردیم. منچسترسیتی بازیکنان بزرگ زیادی در اختیار دارد ولی ما عملکرد بهتری داشتیم و در نهایت هم پیروز بازی شدیم.

او ادامه داد: بازی بسیار سختی بود اما باید بسیار خوشحال باشیم که پیروز از میدان خارج شدیم. با این پیروزی، باورم برای قهرمانی در لیگ جزیره بسیار زیاد شد. الان دیگر بیش از قبل اطمینان دارم که می‌توانیم جام قهرمانی را بعد از مدت‌ها بالای سر ببریم. آرسنال اگر می‌خواهد جام قهرمانی را بالای سر ببرد، به پیروزی در چنین دیدارهای بزرگی نیاز دارد.

آخرین باری که آرسنال قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کرده به سال 2004 برمی‌گردد. ونگر افزود: فشار زیادی را در فصل جاری تحمل کردیم. نسبت به قبل بسیار باتجربه‌تر و پخته‌تر بازی می‌کنیم. انگیزه بالایی داریم. بازی کردن در رقابت‌های لیگ جزیره بسیار سخت است و این باعث شده تا با نهایت دقت و تمرکز برابر حریفان به میدان برویم. بازی خوبی را برابر منچسترسیتی به نمایش گذاشتیم و باید این نمایش خوب را برابر ساوتهمپتون هم تکرار کنیم. دیدار سختی هم برابر این تیم داریم اما باید سه امتیاز این دیدار را هم به دست آوریم.

ونگر درباره شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری گفت: در چند سال اخیر هیچ‌گاه تا این اندازه امیدوار به کسب عنوان قهرمانی نبودم. دیگر باورم شده است که به جام نزدیک شدیم. در فصل 13-2014 نیز صدرنشینی را تجربه کردیم اما بر این باورم که اکنون آرسنال تیم آماده‌تری دارد. البته باید این را هم گفت که تا پایان لیگ، بازی‌های زیادی باقی مانده و هنوز بسیار زود است درباره قهرمانی سخن به میان بیاوریم. وقتی تیمی پرستاره مانند منچسترسیتی را می‌بینیم، باید گفت کار بسیار سختی برای قهرمانی داریم.

در دیدار برابر منچسترسیتی، مسوت اوزیل، یکی از بهترین بازیکنان آرسنال بود که هر دو پاس گل را داد تا نشان دهد در فصل جاری بسیار آماده است.

سرمربی آرسنال به ستایش از این بازیکن پرداخت و گفت: وقتی بازیکنی مانند اوزیل را در ترکیب داری، شانس پیروزی زیاد است. اوزیل نسبت به قبل بسیار پخته‌تر شده و با اعتماد به نقس بالایی بازی می‌کند. او قبل از این دیدار از ناحیه قفسه سینه کمی درد داشت اما خودش را به این بازی رساند و عملکرد بسیار خوبی هم داشت.