ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چون طرفدار احمدی نژاد هستی، نمی توانی در مسابقات شرکت کنی!



 

چون طرفدار احمدی نژاد هستی، نمی توانی در مسابقات شرکت کنی!

 

 

اتحادیه تنیس بازان حرفه ای زن آمریکا اجازه نداد تا خانواده «ارغوان رضایی» در مسابقات این اتحادیه شرکت کنند؛ مساله ای که علت آن از سوی تلویزیون دولتی آمریکا، «یک بحث امنیتی» عنوان شده است اما فعالان سیاسی نظر دیگری درباره آن دارند.

 

ایالات متحده آمریکا خانواده یک ورزشکار ایرانی را به دلیل حمایت وی از رئیس جمهور ایران از حضور در مسابقات ورزشی محروم کرد.

اتحادیه تنیس بازان حرفه ای زن آمریکا اجازه نداد تا خانواده «ارغوان رضایی» در مسابقات این اتحادیه شرکت کنند؛ مساله ای که علت آن از سوی تلویزیون دولتی آمریکا، «یک بحث امنیتی» عنوان شده است اما فعالان سیاسی نظر دیگری درباره آن دارند.

این کار شناسان معتقدند اعلام حمایت رسمی ارغوان رضایی از محمود احمدی نژاد در جریان انتخابات و همچنین آشوب های خیابانی سال گذشته سبب شده تا دولت آمریکا موانعی را برای حضور او و خانواده اش در مسابقات بین المللی ایجاد کنند.

خانم رضایی، سال گذشته و به هنگام حضور در همایشی که برای جمعی از ایرانیان خارج از کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد، راکت تنیس خود را به نشانه علاقه به مواضع عزتمندانه دکتر احمدی نژاد و آنچه وی «سربلندی ایران در جهان به خاطر سخنان شجاعانه رئیس جمهور» نامید، به احمدی نژاد اهدا کرد.

ممانعت از حضور ارغوان رضایی ۲۳ ساله در این مسابقات در حالی صورت گرفته که وی در دوران حرفه ای خود، چهار عنوان قهرمانی را کسب کرده و در پایان سال ۲۰۱۰ جزو ۲۰ تنیس باز بر تر جهان معرفی شده است؛ مساله ای که احتمال سیاسی بودن ممانعت از حضور وی در این مسابقات را پررنگ تر کرده است.

او همچنین در مسابقات جهانی گرنداسلم استانبول در سال ۲۰۰۷ با غلبه بر تنیس بازان سر شناسی چون «ماریا شاراپوا» و «ونوس ویلیامز»، پدیده این مسابقات لقب گرفت.

حمله به قهرمان تنیس جهان به خاطر حمایت از احمدی نژاد

البته اقدامات تخریبی علیه این قهرمان ورزشی به همین مساله ختم نمی شود.

چندی پیش هم انتشار خبر قهرمانی ارغوان رضایی در تورنمنت معتبر مادرید با واکنش منفی مخالفان جمهوری اسلامی ایران روبرو شد.

پس از پیروزی خانم ارغوان رضایی در مقابل حریف صاحب نام آمریکایی خود در مسابقات جهانی اسپانیا، تعدادی از کاربران سایت ضدانقلاب «بالا ترین»، یکدیگر را به مراجعه به سایت شخصی خانم رضایی و درج مطالب توهین آمیز تشویق کردند. این افراد، حمایت ارغوان رضایی از دکتر احمدی نژاد در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته را دلیل خود برای فحاشی به وی اعلام کردند.

این افراد با ارسال ایمیل هایی به یکدیگر، از هم می خواستند که به سایت شخصی خانم رضایی مراجعه کنند و به او توهین کنند.../شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
احمدی نژاد طرفدار کدام تیم فوتبال است ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشاگری در باره ماجرای ممنوعیت قلیان/ محمود احمدی نژاد ، طرفدار سرو قلیان در قهوه خانه ها



افشاگری در باره ماجرای ممنوعیت قلیان

محمود احمدی نژاد ، طرفدار سرو قلیان در قهوه خانه ها

ماجراهای قلیانی را پایانی نیست.یک روز چاق کردن قلیان ممنوع می شود و روز دیگر فرمان آزادی آن صادر می شودو بالاخره معلوم نیست رستوران های سنتی و چایخانه ها مجاز به ارائه دادن قلیان به مشتریان هستند یا نه؟

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شفاف: ماجراهای قلیانی را پایانی نیست.یک روز چاق کردن قلیان ممنوع می شود و روز دیگر فرمان آزادی آن صادر می شودو بالاخره معلوم نیست رستوران های سنتی و چایخانه ها مجاز به ارائه دادن قلیان به مشتریان هستند یا نه؟

در هر حال،  ضد و نقیض‌ها در باره قلیان کم کم برای قهوه خانه دار‌ها عادی می‌شود چرا که استفاده از آن یک روز ممنوع می‌شود و نیروی‌انتظامی خودش را آماده برخورد و پلمپ قهوه‌خانه‌های متخلف و شکست قلیان‌ها می‌کندو یک روز آزاد است و مشکلی برای ارایه قلیان وجود ندارد.

 

یک روز، وزارت بهداشت، قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات را با نظر دیوان عدالت اداری اجرایی می‌کند وروز دیگر هیات وزیران - که وزیر بهداشت هم در آن حضور دارد - آن را نقض می‌کند و قهوه‌خانه را از شمول اماکن عمومی خارج می‌کند و می‌گوید می‌توان در این اماکن قلیان عرضه کرد!

 

اما حلقه وزارت بهداشت- دیوان عدالت و دولت درباره این مساله کم کم به دور بی‌حاصل افتاد است و وتوی تصمیمات قلیانی اخبار هر روز رسانه هاست! وزارت بهداشت تصمیمی می‌گیرد، دیوان عدالت اداری چیز دیگری می‌گوید و دولت همه را رد می‌کند و هر بار این داستان تکرار می شود.

این بار اما در شبکه استانی اصفهان، برنامه" تریبون شهر" که روز چهارشنبه ساعت 16 پخش شده اتفاق جالبی افتاد این برنامه که با محوریت و موضوع مضرات قلیان روی آنتن رفته بود دو مهمان داشت.صفاری، مدیر گروه بهداشت استان اصفهان و تاجگردون از مسئولین اتحادیه قهوه خانه دار ها.

 

گفتگو اما در خصوص قلیان بود و صفاری که از اعضای وزارت بهداشت محسوب می شود بارها این جمله را تکرار کرد که" وزارت بهداشت بارها تا جمع آوری قطعی قلیان پیش رفت اما دست های پشت پرده جلوی این امر را گرفتند."

 

تاجگردون نیز سرانجام طاقت نیاورد و به افشاگری دست ها پشت پرده پرداخت.

وی به طور مستقیم اعلام کرد که در تاریخ 29/10/86 محمود احمدی نژاد در دستوری مستقیم، ممنوعیت استفاده از قلیان را لغو کرده است تا به این ترتیب رئیس جمهور طرفدار اصلی سرو قلیان باشد چرا که با دستور مسقیم وی جمع آوری قلیان به طور دائمی ، مدام منتفی می شود.

 

به این ترتیب عامل اصلی ارائه قلیان مضر کسی نیست جز شخص رئیس جمهور.

گفتنی است، مصرف دخانیات به عنوان یک معضل بهداشتی در جهان به ویژه در کشورهای در حال توسعه در حال گسترش است. بر اساس نتایج یکی از مطالعات جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات به طور متوسطحدود ۳۰ درصد افراد از زن گرفته تا مرد (۳۷ درصد مردان و ۲۳درصد زنان) در تهران ظرف ۶ ماه گذشته قلیان مصرف نموده‌اند. مردان حدود ۸ برابر بیشتر از زنان سیگار مصرف می‌کنند این در حالیست که آنان کمتر از ۲ برابر زنان قلیان می‌کشند.

بر اساس این بررسی، هزینه ماهانه مصرف قلیان برای هر ایرانی حدود ۲۱۵ هزار ریال است بدین ترتیب این هزینه روزانه از ۲ میلیارد تومان برای مصرف‌کنندگان قلیان در تهران تجاوز می‌کند.

از سوی دیگر میانگین سن افراد هنگام اولین تجربه مصرف قلیان حدود ۱۸ سال است و دختران در سن کمتری برای نخستین بار قلیان می‌کشند./شفاف