ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چه کسی گران ترین دستیار برانکو است؟



اخبار,اخبار ورزشی,دستیار برانکو

دستیاران برانکو ایوانکوویچ قراردادهای کلانی دارند.

در حالی که عنوان شده بود مبلغ قرار داد قنبرپور کمک مربی برانکو در پرسپولیس ومشاور فنی مدیر عامل این تیم 400 میلیون بوده ،شنیدیم که بیشترین مبلغ را در بین کمک های کی روش ،کریم باقری داشته است.

کریم باقری با مبلغ قرار داد 600 میلیون تومانی گرانترین کمک برانکو است.


با احتساب مبلغ قرار داد مربیان دستیار برانکو به نظر میرسد که پرسپولیس در مسابقات فوتبال لیگ امسال صاحب گرانترین کادر فنی ونیمکت است البته حضور افرادی مثل محمود خوردبین وکریم باقری در این نیمکت خواه ناخواه قیمت این نیمکت را بالا خواهد برد .


قبلا هم اعلام شده بود که برانکو به تنهایی قرار دادی معادل همه نیمکت استقلال یعنی تیم رقیب سرخپوشان است.

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
بلندگوی جدید دستیار صوتی کورتانا به عنوان یک دستیار هوشمند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باقری در یک قدمی نیمکت پرسپولیس/افاضلی دستیار برانکو می‌شود؟



اخبار,اخبار ورزشی,اخبارکریم باقری

به نظر می‌رسد کریم باقری فاصله زیادی با نشستن بر روی نیمکت مربیگری تیم فوتبال پرسپولیس همراه با برانکو ایوانکوویچ نداشته باشد.

 در حالیکه روز گذشته سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس قطعی شد رایزنی‌های زیادی در مورد دستیاران وی شنیده می‌شود هرچند که حضور لوگوسیچ در پرسپولیس قطعی شده و به احتمال فراوان پانادیچ هم در کادر فنی سرمربی کروات پرسپولیس حضور خواهد داشت. هرچند که یک دستیار خارجی دیگر که قرار است توسط برانکو معرفی شود هم در کادر فنی آینده پرسپولیس حضور خواهد داشت.

در این بین طبق توافقات انجام شده قرار است دو دستیار ایرانی هم در پرسپولیس و در کادر فنی برانکو ایوانکوویچ حضور داشته باشند که در این بین از افراد زیادی نام برده می‌شود.

وحید هاشمیان یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس است که از او به عنوان دستیار احتمالی برانکو نام برده می‌شد اما هاشمیان که به تازگی بالاترین مدرک مربیگری در فوتبال آلمان را بعد از کلاس‌های فشرده در 10 ماه کسب کرده و در مقطعی هم در تمرینات بایرن‌مونیخ در کنار گواردیولا حضور داشته ترجیح داده که به عنوان دستیار فعالیت نداشته باشد و به همین دلیل او در کادر فنی آینده پرسپولیس حاضر نخواهد بود.

مهدی مهدوی‌کیا هم دیگر گزینه‌ای بود که از وی به عنوان دستیار احتمالی برانکو در پرسپولیس نام برده می‌شد اما این پیشکسوت که از گزینه‌های اصلی مربیگری در پرسپولیس بوده به دلیل اینکه تابستان امسال قرار است همراه با خانواده راهی آلمان شود تا در کلاس‌های پیشرفته مربیگری حضور پیدا کند قادر نخواهد بود در کادر فنی پرسپولیس حاضر شود. مهدوی‌کیا به همین دلیل چندی پیش حضور در کمیته فنی باشگاه پرسپولیس و همچنین کمیته فنی فدراسیون فوتبال را نپذیرفت.

موضوع کریم باقری اما با سایر گزینه‌ها فرق می‌کند، این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به نیمکت این تیم بسیار نزدیک است. البته هنوز از طرف باشگاه پرسپولیس به باقری پیشنهادی داده نشده اما شنیده می‌شود شماره 6 اسبق پرسپولیسی‌ها گزینه‌ی پیشنهادی نژادفلاح به برانکو بوده و این مربی کروات هم که در زمان سرمربیگری میرسلاو بلاژوویچ با باقری در تیم ملی کار کرده هم از این پیشنهاد استقبال کرده است و به همین دلیل به نظر می‌رسد کریم باقری به نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس بسیار نزدیک شده است.

همچنین از هومن افاضلی به عنوان دیگر دستیار ایرانی برانکو در تیم فوتبال پرسپولیس نام برده می‌شود. افاضلی در زمانی که برانکو سرمربی تیم ملی بود به عنوان آنالیزور با وی فعالیت می‌کرد. با این حساب باید دید که حضور افاضلی بر روی نیمکت پرسپولیس تا چه اندازه به واقعیت نزدیک خواهد شد.

 

اخبار ورزشی - فارس