ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چه کسی در رختکن پرسپولیس را شکست ؟



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مایلی کهن

محمد مایلی کهن که در مراسم بزرگداشت امیر آصفی در کنار حسین کلانی و ذوالفقارنسب نشسته بود، در بخش سوم مراسم میکروفون به دست شد و به نکاتی جالب اشاره کرد.

به گزارش ورزش سه، مایلی کهن اعلام کرد: در بازی سال 56 ما برابر نیروی اهواز ما عالی بازی کرده بودیم و 10 گل نزدیم و تنها وقتی در دقیقه 90 گل خوردیم و باختیم یکی از آقایان از ناراحتی در را با پایش باز کرد! این ادعای واقعی مایلی کهن به نوعی، روایت گر یک واقعیت تاریخی بود واقعیتی که مایلی کهن آن را اعلام داشت.

واقعیت این که در بازی مورد اشاره حمید درخشان به حکم استاد امیر آصفی سرمربی وقت تیم فوتبال پرسپولیس به جای علی پروین که ظاهرا بدون تمرین ونا آماده بود به میدان آمد و وقتی تیم به نیروی اهواز 1-0 باخت با لگد درب رختکن پرسپولیس در امجدیه را گشود و به روایتی که الله وردی وحاج رحیمی پور آن را تایید کرده اند درب رختکن امجدیه شکست.

مایلی کهن در بخشی دیگر از حرف هایش اعلام کرد که استاد باعث شد او در زندگی برنامه دار شود و اولین خانه اش را با توصیه ایشان و با سرمایه گذاری در بانک رهنی (مسکن سابق) به جای خرید اتومبیل گران قیمت، خریداری کرد!

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
رفتار عصبی امیرقلعه نویی بعد از شکست در رختکن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عذرخواهی علی کریمی در رختکن پرسپولیس



 

 

علی کریمی , پرسپولیس , فوتبال

 

نکته جالب اینجاست که گلزن ایرلندی پرسپولیس علاقه ای ویژه به علی کریمی دارد و می گوید او یک جنتلمن واقعی است و شیفته ی حرکاتش در زمین مسابقه هستم.

خبرآنلاین - علی کریمی باری دیگر ارزش های خارج از فوتبالش را به رخ کشید.

علی کریمی صبح اول وقت بعد از دربی راهی بهشت زهرا شد تا به نمایندگی از همه بازیکنان پرسپولیس در مراسم بزرگداشت عمو محراب حاضر باشد. کریمی که دیروز در بازی دربی بعد از اشتباهش برای دقایقی از جریان بازی خارج شده بود ، در نیمه دوم به یکباره جانی دوباره گرفت و به بازی تیمش ریتم داد.

بعد از بازی هم او یکی از شادترین های پرسپولیس بود. در رختکن اولین بازیکنی بود که خودش را به ایمون زاید رساند و در آغوشش فشرد. در زمانی که ایمون برای مصاحبه به کنفرانس مطبوعاتی رفته بود ، کریمی در جمع هم تیمی هایش برای حرف هایی که قبل از این درباره زاید زده عذرخواهی کرد:« درباره اش اشتباه کردم. می گفتم خوب بازی نمی کند اما امروز این پسر ستاره بود. نوش جونش  ، گل های قشنگی زد و برای همین تشکر کردم ، واقعا مبارکش باشه.»

نکته جالب اینجاست که گلزن ایرلندی پرسپولیس علاقه ای ویژه به علی کریمی دارد و می گوید او یک جنتلمن واقعی است و شیفته ی حرکاتش در زمین مسابقه هستم.