ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چه کسی خانواده حجازی را پیش انداخت؟


یک خبر عجیب رسانه ای شد؛ خاندان ناصر حجازی متقاضی اجاره باشگاه استقلال شدند اما پشت پرده این اتفاق چه بود؟

خبر آنلاین: در میان همه اخباری که درباره فروش یا واگذاری و بعد اجاره باشگاه های استقلال و پرسپولیس منتشر می شد ، یگی بیشتر از بقیه به چشم آمد . خبر درخواست رسمی خانواده ناصر حجازی برای اجاره 3 ساله باشگاه استقلال. خانواده ای که وارث بزرگترین میراث معنوی باشگاه استقلال هستند. این خانواده اما در زمان حیات پدرشان هم ، هیچ گاه در جمع متمول ترین ورزشکاران ایران نبودند چون اساسا حجازی هیچ گاه اهل بیزنس نبود و غیر از همان دارایی متوسطی که برای زندگی درست کرده بود، پا را فراتر نگذاشت اما خاندان حجازی برای اجاره 3 ساله استقلال چطور 100 میلیارد تومان جور می کردند؟ این پرسش اساسی بود.

آنها از سوی یکی از مشتری های اجاره استقلال پیش افتاده بودند. خشایار محسنی دلال ایرانی بازیکن در اروپا که پیشتر حجازی با او در باشگاه دی استرادای اسلواکی همکاری کرده بود برای استقلال پیشنهادی 93 میلیارد تومانی داده بود . مردی که قبل از این برای خرید استقلال هم رفت و فرم گرفت اما وثیقه شرکت در مزایده را واریز نکرد تا همه سر کار بمانند. حالا هم البته می گوید از بودن در بازار رقابتی اجاره تیم به دلیل رفتار بد مسئولان وزارت ورزش ، منصرف شده است.


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // گفتگو با خانواده بهزادی در مورد فیلم ناصر حجازی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار با داماد خانواده حجازی برای اجاره باشگاه استقلال



اخبار,اخبار ورزشی ,آتیلا حجازی

داماد خانواده حجازی به نمایندگی از این خانواده و در غیاب آتیلا حجازی برای اجاره باشگاه استقلال با امیررضا خادم دیدار می‌کند.

به گزارش تسنیم، در پی انتشار اخباری مبنی بر اینکه خانواده حجازی قصد اجاره باشگاه استقلال را دارد، سعید رمضانی که داماد خانواده حجازی است ضمن تأیید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، گفت: قرار است خانواده حجازی و در رأس آن آتیلا حجازی به نمایندگی از طرف یک اسپانسر با مسئولان وزارت ورزش جهت اجاره باشگاه استقلال مذاکره کنند.

وی افزود: طبق هماهنگی قبلی قرار بود روز دوشنبه آتیلا با خادم در این خصوص دیدار داشته باشد اما به دلیل آنکه وی به دلیل سفر کاری در دبی به سر می‌برد، فردا من در خصوص اجاره باشگاه استقلال و شرایطی که دار این مورد وجود دارد با امیررضا خادم نشست خواهم داشت.

اخبار ورزشی - تسنیم