ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چه کسی جانشین حسین معدنی می‌شود؟


در آستانه مسابقات قهرمانی جهان به گزینه‌های مختلفی از جمله پیمان اکبری ، بهروز عطایی و رحمان محمدی راد بیشترین شانس را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی والیبال به عنوان دستیار اسلو بودان کواچ دارند.

ایسنا: در آستانه مسابقات قهرمانی جهان به گزینه‌های مختلفی از جمله پیمان اکبری ، بهروز عطایی و رحمان محمدی راد بیشترین شانس را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی والیبال به عنوان دستیار اسلو بودان کواچ دارند.

در حالی که کمتر از سه هفته‌ تا آغاز مسابقات قهرمانی جهان در لهستان باقی مانده است، هم‌چنان جای "حسین معدنی" دستیار اول سرمربی تیم ملی در کادر فنی خالی است. بعد از درگذشت "حسین معدنی" هنوز فدراسیون والیبال جانشین او را معرفی نکرده است. پیش از این گزینه‌های همچون پیمان اکبری، سرمربی تیم امید و بهروز عطایی – مربی سابق تیم ملی و همچنین رحمان محمدی راد – دستیار کواچ به عنوان گزینه‌های احتمالی برای حضور در کادر فنی لیگ جهانی معرفی شده بودند.

با توجه به سفر تیم ملی والیبال به آمریکا و اردوی این تیم به نظر می‌رسد "شورا" دستیار دوم کواچ به عنوان تنها مربی فعلی تیم ملی والیبال در کنار کواچ حضور داشته باشد. در میان سه گزینه ایرانی شانس رحمان محمدی راد برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان بیشتر است.

رحمان محمدی راد پیش از این در سال‌های گذشته در با اسلوبودان کواچ در پگاه ارومیه هم بازی بود. او که مدتی به عنوان دستیار خولیو ولاسکو و اسلوبودان کواچ فعالیت می‌کرد، بعد از بیماری حسین معدنی در مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی جانشین وی روی نیمکت تیم ملی والیبال شده بود.


ویدیو مرتبط :
حسین معدنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جانشین حسین معدنی تعیین شد



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی والیبال ایران

 

اخبار ورزشی - جانشین حسین معدنی تعیین شد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با منتفی دانستن حضور مربی ایتالیایی یا مربی جدید ایرانی در کادر فنی تیم ملی تاکید کرد: رحمان محمدی راد و چورا دستیاران من هستند.

پس از درگذشت "حسین معدنی" گزینه‌هایی برای جانشینی او در تیم ملی والیبال مطرح شده بودند، اما در نهایت اسلو بودان کواچ، ظهر امروز (سه‌شنبه) به ایسنا، گفت: کادر فنی تیم ملی والیبال همکاری خوبی با هم دارند و نیازی نمی بینم تا فرد جدیدی به این ترکیب اضافه شود. در حال حاضر چورا و رحمان محمدی راد دستیارانم هستند و به این ترتیب رحمان محمدی راد به جای "حسین معدنی" روی نیمکت تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی جهان خواهد نشست.

این در حالی است که به دلیل آماده نبودن ویزا محمدی راد نمی‌تواند تیم ملی والیبال را در اردوی تدارکاتی آمریکا همراهی کند. 

اخبار ورزشی - ایسنا