ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چه کسی به فردوسی پور گفت جواد خیابانی را الگو قرار نده؟



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جواد خیابانی :اگر می رفتم مجلس داد می‌زدم و اتوبان تهران–کرج را دو طبقه می کردم

جواد خیابانی مهمان برنامه صفر صفر با اجرای رضا رشید پور بود و حرف‌هایی تازه به زبان آورد.

به گزارش  خبرآنلاین؛ رشیدپور در این برنامه سوالات مختلفی از خیابانی پرسید. او درباره اشتباهاتش در گزارشگری گفت: «اشتباهاتی که من در گزارش هایم دارم را همه بچه های گزارشگر دارند. اشتباهات من نه كمتر، نه بیشتر از بقیه است. از اینکه مردم به اشتباهاتم می خندند کیف می‌کنم. خیلی از اشتباهاتم که در سایت ها آمده، درست نیست.»

خیابانی درباره یكی از سوژه های معروفش كه البته در این یكی واقعا اشتباه نكرده بود، گفت: «در گزارش بازی استقلال و پرسپولیس، یک جوری گزارش بازی من را تدوین کرده بودند که انگار به محمد نصرتی گفته بودم کثافت ولی کلمه کثافت نبود و واژه «كه انصافا» بود. به خاک مادرم از اینکه باعث خوشحالی و خنده مردم می شوم راضی ام. از اینکه جوک برایم می سازند ناراضی نیستم.»

رشیدپور از او درباره ثبت نامش برای نامزد شدن در انتخابات مجلس شورای اسلامی پرسید و به او گفت كه ما مجری ها نباید وارد عرصه سیاست بشویم چون شهرت ما از جای دیگری آمده است. اما خیابانی در جواب گفت: «مگر بد است آدم دلش به خاطر شهر و مردمش بسوزد؟ من می توانستم و می توانم اتوبان تهران - كرج را دو طبقه كنم. چرا از راه مجلس می شود میلیاردر و تیلیاردر شد، ولی نمی توان اتوبان دو طبقه ساخت؟ خیلی از فوتبالیست های دنیا رئیس فدراسیون فوتبال كشورشان هستند. آرنولد چه كاره شد؟ فرماندار. ریگان چه كاره بود؟ بازیگر بود. چرا من نه؟ چرا تو نه؟ یك گروهی از ورزشكاران رفتند در مجامع سیاسی خوب كار كردند، من چرا نتوانم؟»

رشیدپور به او گفت كه قبول ندارد ورزشكاران و هنرمندان در عرصه سیاست موفق بوده اند كه خیابانی گفت: «رسول خادم ماه بود. رسول خادم به شهر خدمت می كرد. سیاستمداران چرا می آیند توی ورزش؟ اگر یك فیلسوف، تار بزند گناه كرده؟ اگر یك تار زن، فیلسوف شود گناه كرده؟ یك گزارشگر گناه می كند برود نماینده مجلس شود؟»

رشیدپور در پاسخ به این سوالات گفت: «بله، گزارشگر گناه می كند اگر نماینده مجلس شود.» كه خیابانی در جواب گفت: «كفشت را در بیاور بزن توی سرم!»

خیابانی ادامه داد: «من می توانم برای مردم كار كنم. من می خواستم در شهر خودم رستوران هایی راه بیندازم كه هر كسی گشنه اش می شود برود غذا بخورد و كسی به او كاری نداشته باشد. سه نفر از آقایان دارایی شان آن قدر زیاد است كه اگر 20 میلیون خانواده داشته باشیم، این سه نفر می توانند به هر خانواده ایرانی 100 میلیون تومان وام بدهند. در تبریز گدا توی خیابان نمی بینی. چرا؟ مردم خودشان خود جوش این كار را می كنند. من كه می توانم این كار را بكنم چرا نكنم؟ احساس می كنم می توانم در مجلس بروم و داد بزنم. حنجره اش را هم دارم. بگویم آقای رئیس جمهور این اتوبان تهران - كرج طرح ملی است.»

خیابانی همچنین درباره بعضی از اشتباهاتش مثل نشناختن منصور پورحیدری و اشتباه گفتن اسم برانكو ایوانكوویچ گفت: «من منصور پورحیدری را نمی شناسم؟ مگر گفتم اشتباه نمی كنم؟ آن روز اینترنت من قطع بود و نتوانستم قبل از بازی خبرها را چك كنم. اشتباه كردم. ببخشید. غلط كردم. بزنید من را. درباره كلمه ایرانكوویچ هم طنز ساختم. من حق ندارم طنز بسازم؟ به خدا اشتباه نكردم اسمش را كه گفتم ایرانكوویچ.»

خیابانی درباره عادل فردوسی پور هم گفت: «من از عادل تست مجری گری گرفتم. ورود عادل فردوسی پور به تلویزیون با تست من بوده است. به عادل گفتم سعی نكن جواد خیابانی بشوی. سعی كن عادل فردوسی پور بشوی.» او در پایان گفت: «تا وقتی این حنجره هست، گزارشگر هستم.»

 


ویدیو مرتبط :
خنده بازار / دعوا فردوسی پور و جواد خیابانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فردوسی‌پور و خیابانی در سالهای دور (عکس)



اخبار ورزشی - فردوسی‌پور و خیابانی در سالهای دور (عکس)

تصویر زیر، عادل فردوسی‌پور و جواد خیابانی دو گزارشگر باسابقه فوتبال کشورمان را در سال‌های دور نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، این عکس همزمان با جام جهانی فوتبال در برزیل، در فضای مجازی منتشر شده است. 

 

اخبار,اخبار ورزشی ,جواد خیابانی

 اخبار ورزشی - ایسنا