ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چه کسی برای مصاحبه جنجالی به لاوره خط داده بود؟



اخبار ,اخبار ورزشی,فتح‌الله‌زاده,لاوره

 

اخبار ورزشی - فتح‌الله‌زاده: قلعه‌نویی بخواهد پول بگیرد،از بازیکن 2 میلیاردی می گیرد نه لاوره/مجیدی به او خط نداده

 مدیر عامل باشگاه استقلال می گوید بازیکن برزیلی آنها کمتراز جانواریو نیست.

علی فتح‌ا...زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال درخصوص آخرین شرایط این تیم و اتفاقات اخیر آن صحبت‌هایی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

*درخصوص آخرین شرایط استقلال، در آستانه شروع دوباره بازی‌ها صحبت کنید.
همه‌ چیز در استقلال امن و امان است و شرایط خوبی داریم. تیم که تمریناتش را ادامه می‌دهد و بازیکن برزیلی مدنظرمان هم تا چند روز آینده اضافه می‌شود تا تیم کامل شود.

*این بازیکن چه زمانی به ایران می‌آید؟
همان‌طور که می‌دانید، ما به خاطر تیم‌ملی تعطیلی نیم‌فصل را جلوتر آوردیم و هنوز زمان نقل و انتقالات اروپایی فرا نرسیده است. منتظر هستیم زمان مناسب فرا برسد و فیفا اجازه نقل و انتقال بدهد، بعد او را به تهران بیاوریم.

*اسم این بازیکن برزیلی را اعلام نمی‌کنید؟
اجازه دهید فعلاً نگویم زیرا مدیربرنامه‌اش چنین درخواستی داشته و بهتر است تا قبل از آمدن به تهران اسم او رسانه‌ای نشود.

*طی چند سال اخیر، استقلال بازیکنان خارجی ناموفق زیادی داشته، مثل لیام ردی، توسی، لاوره و... این برزیلی به سرنوشت آنها دچار نشود؟
این حرف درست است و قبول دارم. نباید از این انتقاد فرار کنیم اما این برزیلی اگر از جان‌واریو بهتر نباشد، کمتر و ضعیف‌تر نیست. ما در پست او کمبود بازیکن داشتیم و با وجود اینکه از نظر قیمتی برای من سخت بود اما موافقت کردم تا به استقلال بیاید. البته شما نوشته بودید مگر رونالدو را می‌خواهی بیاوری. که من هم می‌گویم نخیر، رونالدو را نمی‌آورم اما بازیکن خوب می‌آورم.

*از لاوره چه خبر؟
خدا را شکر دیدم در روزنامه شما نوشته لاوره لال نیست! معلوم است که لاوره لال نیست و زبان بسیار بلندی هم دارد که آن مصاحبه را انجام داده اما می‌خواهم به کسی که آن مطلب را نوشته، بگویم ما چه زمانی به لاوره گفتیم پول نگیر و برو؟! کی گفتیم از حق و حقوقت بگذر؟ به او گفتیم اگر با ما تفاهم کنی،

 

پولت را می‌گیری و می‌روی اما اگر تفاهم نکنی و بخواهی به فیفا شکایت کنی، باید دو سال منتظر بمانی. طبق قراردادی که ما با لاوره داشتیم، اگر به او پول نمی‌دادیم، می‌توانست سر تمرین نیاید نه اینکه کشور را ترک کند. او در حالی حق داشت به کشورش برود که قراردادش فسخ شده باشد. هنوز هم قراردادش فسخ نشده اما از ایران رفته است.

*چرا این اتفاق افتاد و او بدون فسخ قرارداد از ایران رفت؟
ما درگیر بازی‌های آسیایی بودیم و سرمان شلوغ بود. پاسپورت همه بازیکنان هم در اختیار باشگاه است و حالا هم که باشگاه گالکسی آمریکا از ما دعوت کرده، دوباره پاسپورت همه بازیکنان را خواسته‌ایم. ضمن اینکه طبق قانون ایران، بازیکنان خارجی‌ای که بخواهند در لیگ ایران بازی کنند، باید جدا از ویزای ورود، پروانه کار هم بگیرند. برای هر بار خروج از کشور هم باید مفاصا حساب داشته باشند. ما پاسپورت لاوره را برای همین کارها نگاه داشته بودیم.

*الان وضعیت این بازیکن و استقلال به کجا رسیده؟
به هیچ‌جا. سفیر صربستان آمد پیش ما و گفت پاسپورت لاوره را بدهید تا با شما تفاهم کند. ما هم گفتیم پاسپورت او را گروگان نگه نداشته‌ایم. نگهداری پاسپورت برای انجام کارهای قانونی بود نه چیز دیگر.

*لاوره از استقلال به فیفا شکایت کرده؟
هنوز نه. اگر او از ما شکایت کند، ما هم از او شکایت می‌کنیم.

*پورحیدری و ستار همدانی گفته‌اند به لاوره خط داده شده تا آن مصاحبه را انجام دهد.
من در این خصوص خبری ندارم.

*اما مدیرفنی استقلال گفته یک نفر متن فارسی به لاوره داده تا این حرف‌ها را بزند و همدانی هم گفته لاوره اعتراف می‌کند چه کسی به او خط داده و اتهام پول گرفتن هم مطرح شده.
من اصلاً به حرف لاوره اعتنا و توجهی ندارم. مربی من آن‌قدر بزرگ هست و برایم قابل احترام است که به او اطمینان کامل دارم و حرف او را می‌پذیرم. قلعه‌نویی اگر می‌خواست پول بگیرد، از بازیکن 2 میلیاردی پول می‌گرفت نه بازیکن 200 هزار دلاری.

*ستار همدانی گفته لاوره از کجا مجیدی را می‌شناخته و همین جمله، این ذهنیت را به وجود می‌آورد که شاید از جانب مجیدی به او خط داده شده.
نه، فرهاد مجیدی اصلاً چنین آدمی نیست و چنین اخلاقی ندارد.

*گفتید باشگاه گالکسی از شما دعوت به عمل آورده؟
بله، تیم و کلیه بازیکنان به آمریکا دعوت شده‌اند برای انجام بازی دوستانه. ما هم با کلیات موضوع موافقت کرده‌ایم و باید بررسی کنیم تا زمان مناسبی برای این سفر پیدا شود.

*مثل چند سال قبل نشود که شرکت آلفا از شما و پرسپولیس چنین دعوتی به عمل آورد و دست آخر کار به دعوا کشید؟
دیدید که وقتی من مدیر شدم، با یک جلسه آنها را در CAS محکوم کردیم. ما آن‌قدر توانایی داریم که در نوع بستن قرارداد شکست بخوریم. اگر گاهی محکوم می‌شویم، به خاطر نبود پول است نه بد بسته شدن قرارداد.
اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
پنالتی جنجالی هلند_ایستادن روی خط

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش قلعه نویی به مصاحبه جنجالی لاوره



اخبار ,اخبار ورزشی ,تیم فوتبال استقلال

 

اخبار ورزشی - قلعه‌نویی:‌

مصاحبه لاوره مشکوک است/بازی های ما با سپاهان نه حاشیه دارد نه مشکل داوری

امیرقلعه‌نویی در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال در مورد دیدار با سپاهان اظهار داشت: بازی سختی مقابل این تیم داریم. تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.سرمربی استقلال در خصوص اینکه نوری به بازی سپاهان می رسد یا خیر عنوان کرد: بعید است در بازی با سپاهان حضور داشته باشد. نوری در تمرینات نبوده است.

قلعه نویی تصریح کرد: در مجموع ما به این تیم خیلی امیدواریم و اگر با یک بازیکن تقویت کنیم که خارجی است تکمیل می شویم. در بازی با سپاهان در اصفهان امیدوارم با یک بازی خوب به تهران برگردیم. به جز نوری،غایب دیگری نداریم.وی در مورد اینکه همواره دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس مقابل سپاهان با حاشیه روبرو می‌شود، خاطرنشان کرد: ما سال گذشته 3 بار مقابل سپاهان قرار گرفتیم که هیچ حاشیه‌ای به وجود نیامد. داوری هم مشکلی نداشت.

 

استقلال هر روز بهتر از روز گذشته می‌شود و تلاش می‌کنیم در ادامه بازی‌های بهتری ارائه دهیم.


وی در مورد مسائل داوری در لیگ هم اضافه کرد: بحث داوری نداریم. داور یک روز به نفع ماست و یک روز به ضرر.خواهش می کنم به این مسائل ورود نکنید.داور شاید از صحنه دور باشد، داوری فوتبال،تنها جایی است که در یک لحظه است اما قاضی بررسی می کند ولی داور باید همان لحظه تصمیم بگیرد.

 

وقتی در تراکتورسازی بودم، دو اشتباه باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم.ولی به این بحث ها ورود نمی کنیم.در سال های گذشته من جزو کسانی بودم که در شرایط بازی اعتراض می کردم اما این فضا را باید درست کرد.سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: درست است که ما مقابل گسترش بد بازی کردیم و نتیجه نگرفتیم اما دلیل نمی‌شود در همه بازی‌ها این گونه باشیم. تلاش می‌کنیم در آینده بهتر ظاهر شویم.


قلعه‌نویی در مورد وضعیت خسرو حیدری یادآور شد: احتمال زیاد او به این بازی می‌رسد و می‌تواند بازی کند.وی در مورد مصاحبه گوران لاوره علیه‌اش گفت: نمی‌دانم او چرا این مصاحبه را کرد البته این موضوع مشکوک است.

 

به یاد دارم قبل از اینکه او این مصاحبه را انجام دهد یک صفحه از من تعریف کرده بود نمی‌دانم چرا ناگهان او این مصاحبه را انجام داد. من به او کمک کردم و اجازه ندادم در کشور غریب اذیت شود. حالا این جواب محبت‌های من نبود.وی ادامه داد: باشگاه از این بازیکن شکایت کرده او بازیکن ماست و موظف است در تمرینات حاضر شود نمی‌دانم چه کسی به او خط داده است که این مصاحبه را انجام دهد.

سرمربی استقلال درباره اینکه گفته می شود جواد نکونام به دلیل عدم کسب عنوان بازیکن سال آسیا روحیه خود را از دست داده است گفت:بحث جواد دیگر از این حرفها گذشته است.اگر کسی که چند سال در اروپا بازی کرده با این برنامه ها به هم بریزد که نمی شود. به نظر من که نکونام روحیه خوبی دارد.

 

سرمربی استقلال در مورد سیدبندی جام جهانی یادآور شد: ما در سید 4 قرار گرفته‌ایم و شرایط سختی داریم بازی‌های مشکلی در جام جهانی خواهیم داشت. اردوهای بلندمدت به درد نمی‌خورد در هر حال همه باید دست به دست هم دهیم تا تیم ملی بتواند موفق باشد.

اخبار ورزشی - فارس