ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چه چیز گریه مورینیو را در آورد ؟



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی چلسی

سرمربی چلسی اذعان کرده که در هنگام قهرمانی تنیسور اسکاتلندی در ویمبلدون اشک ریخته است .

اندی ماری در سال ۲۰۱۳ با قهرمانی در مسابقات ویمبلدون به ناکامی ۷۷ ساله بریتانیایی در کسب این تورنمنت پایان داد .

مورینیو به روزنامه تلگراف گفته است :" باید بگویم که وقتی اندی ماری قهرمان مسابقات ویمبلدون شد چند قطره اشک ریختم . این قهرمانی معنای دیگری برای وی داشت . فکر نمی کنم حاضر باشد قهرمانی در ویمبلدون را با ده قهرمانی در دیگر تورنمنت های گرند اسلم عوض کند .

او یک دیوار روانی که برای بریتانیایی هایی که عاشق تنیس هستند وجود داشت را خراب کرد . بیشتر از یک قهرمانی عادی بود . فکر می کنم آن روز بهترین روز کارنامه ورزشی وی بود . من در خوشحالیش با وی شریک شدم . "

 

اخبار ورزشی - وب سایت نود

 


ویدیو مرتبط :
گریه های مورینیو و ماترازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو، کاسیاس را به گریه واداشت


کاپیتان رئال مادرید گفته از این که پنج ماه نیمکت‌نشین شد زجر کشیده است. سایت گل: کاپیتان رئال مادرید گفته از این که پنج ماه نیمکت‌نشین شد زجر کشیده است.


ایکر کاسیاس در مصاحبه‌ای با سایت فیفا گفته که رفتار ژوزه مورینیو او را به گریه واداشته.

این ملی‌پوش اسپانیایی در نیمه دوم فصل نیمکت‌نشین شد و پس از مصدومیت هم جای خود در ترکیب ثابت را برای پنج ماه به دیه‌گو لوپس داد.

او گفته است: «من گریه کردم. من زجر کشیدم. حالم خوب نبود. شب‌های بسیاری بی‌خواب بودم.»

کاسیاس: رفتار مورینیو من را به گریه واداشت

کاسیاس گفت به حدی عصبانی بود که حتی به فکر ترک باشگاهی افتاد که در تمام دوران حرفه‌ای‌اش برای آن بازی کرده: «من تا اعماق وجودم مادریدیستا هستم. برای من باشگاه از هر چیز دیگری مهم‌تر است. من دوست دارم در رئال مادرید بازنشسته شوم اما اگر یک مربی من را نخواهد دردسری نمی‌سازم.»

کاسیاس در جام کنفدراسیون‌ها پیراهن شماره 1 اسپانیا را به تن می‌کند: «خوشحالی‌ام برگشته. دوران آسانی نبود اما اکنون ایکر کاسیاس دیگری شده‌ام.

پس از پنج ماه زمانی طول می‌کشد تا همه چیز به اوضاع عادی برگردد. اما خوشبختانه هم‌تیمی‌هایم و دل‌بوسکه بسیار به من کمک کردند و این زمانی که می‌خواهید از نو شروع کنید اهمیت بسیاری می‌یابد.»