ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چه شد که رفیق قلعه نویی تیم خرید و دایی را سرمربی کرد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دوست نزدیک امیر قلعه نویی تیم صبا را خرید ولی ترجیح داد مربی دیگری را انتخاب کند

کاپیتان موسوی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی زاگرس، چهره ای آشنا برای فوتبالی هاست. او در چند سال گذشته و در چند برهه، با وجود بی پولی استقلال پرواز رایگان برای آبی ها چارتر کرد. امیر قلعه نویی هم بارها در مصاحبه هایش از او حرف زد و گفت، به دلیل رفاقتی که با هم دارند، این کار را کرده است.

 

در این شرایط به نظر می رسید اگر روزی موسوی وارد فوتبال شود و باشگاهی را بخرد، سراغ رفیق شفیقش می رود و او را روی نیمکت می گذارد اما موسوی پس از خرید صبا، علی دایی را سرمربی این تیم کرد! گویا این مسئله بی ربط به نتایجی نیست که امیر در دو فصل گذشته در استقلال به دست آورد و موسوی هم رودربایستی را کنار گذاشت، تا دایی را به تیمش ببرد.

 

البته مراودات اقتصادی دایی و موسوی هم کم نیست. گویا آنها در جزیزه کیش کار اقتصادی می کنند. موسوی و شرکتش اخیرا با هزار میلیارد تومان تمام دارایی ثابت سرمایه دار معروف از جمله هتل داریوش و پارک دلفین ها را خریداری کرد. فعالیت های او در کیش در حالی زیاد شده که دایی هم در این جزیره دست به کارهای تجاری زده است.عه نویی تیم صبا را خرید ولی ترجیح داد مربی دیگری را انتخاب کند

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
آیا قلعه نویی سرمربی استقلال می ماند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکره با سرمربی آبی‌هاتمایل کفاشیان برای حضور قلعه‌نویی در تیم ملی





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مذاکره با سرمربی آبی‌هاتمایل کفاشیان برای حضور قلعه‌نویی در تیم ملی

وکیل سرمربی استقلال مدعی شد کفاشیان به او گفته که دوست دارد قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شود.

علی‌اشرف جهانگیری وکیل امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد جریمه سرمربی استقلال از سوی سازمان لیگ به دلیل عدم شرکت در دو نشست خبری گفت: قلعه‌نویی در دو هفته ابتدایی لیگ به دلیل رأیی که در فصل گذشته برای او صادر شده بود محروم بود و نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند به همین دلیل لزومی نداشت در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند و این رأی از نظر ما وجاهت قانونی ندارد.

وی در خصوص جریمه 3 میلیون تومانی سرمربی استقلال در دربی 75 و اتفاقات مربوط به آن گفت: متأسفانه همیشه کمیته انضباطی قلعه‌نویی را 3 میلیون جریمه می‌کند و اگر طبق قانون جریمه 3میلیون و یک ریال باشد ما می‌توانیم به کمیته استیناف شکایت کنیم اما آنها با مبلغ 3میلیون تومان دستمان را می‌بندند.

وکیل سرمربی استقلال گفت: آنها مدعی هستند داور تخلفات قلعه‌نویی را گزارش کرده اما از آقای حسن‌زاده می‌خواهم فیلم بازی را بازبینی کند و ببیند قلعه‌نویی چگونه در پی آرام کردن جو بود. ضمناً ایشان صحبت‌های قلعه‌نویی را در کنار دیگر مربیان بگذارد و ببیند چه تفاوت‌هایی دارد. یک مربی علناً در نشست خبری به داور توهین رسمی می‌کند و 2میلیون جریمه می‌شود اما قلعه‌نویی را 3میلیون جریمه می‌کنند.

وی در خصوص مطالبات 350میلیونی سرمربی استقلال از باشگاه تراکتورسازی گفت: آقای جعفری و مدیران محترم تراکتورسازی می‌دانند طلب قلعه‌نویی واقعی و قانونی است و مطمئناً آنها این مبلغ را پرداخت می‌کنند. اگر این اتفاق نیفتد خسارت بیشتری متحمل می‌شوند.

جهانگیری اضافه کرد: چند ماه پیش هنگامی که در راهروهای فدراسیون با کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال صحبت می‌کردم ایشان گفت واقعیت این است که می‌خواهیم در کمیته انضباطی تحول ایجاد کنیم. کفاشیان گفت که حسن‌زاده و دوستانش مشغله‌ زیادی دارند اما اگر بخواهیم از قضات بازنشسته استفاده کنیم آنها مبلغ زیادی را طلب می‌کنند.

وکیل امیر قلعه‌نویی در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به شکست تیم ملی مقابل لبنان گفت: همان زمان که با کفاشیان صحبت می‌کردم صحبت از قلعه‌نویی و تیم ملی شد و ایشان اعتراف کرد علاقه دارد قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود اما دستش بسته است. ایشان می‌گفت دوست دارد سرمربی تیم ملی ایرانی باشد و با مبلغ پایین‌تری می‌تواند سرمربی تیم ملی را استخدام کند.

جهانگیری ادامه داد: چندی پیش شنیدم با یکی از نزدیکان امیر قلعه‌نویی در خصوص حضورش در تیم ملی صحبت شده و تصور می‌کنم همین روزها بحث حضور وی در تیم ملی پیش بیاید. تأکید می‌کنم این نظر شخصی من است و با توجه به و شواهد و قرائن شاید در یکی دو روز آینده با ایشان در مورد تیم ملی صحبت شود اما من مطمئن هستم امیر قلعه‌نویی همه شرایط را خواهد سنجید./ورزش