ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چه‌عاملی باعث جدایی رونالدو و نامزدش شد؟


بنابه نوشته یک نشریه چاپ پرتغال، دعواهای مادر و خواهر باعث شده کریستیانو رونالدو از نامزدش جدا شود.

خبرگزاری فارس: مجله کوریه دومانا گزارشی در مورد زندگی خانوادگی کریستیانو رونالدو منتشر کرده که در آن علت جدایی ایرنا شیک از نامزدش کریس رونالدو عنوان شده است.

براساس آنچه این نشریه عنوان کرده دعواهای سال گذشته مادر و خواهر بازیکن سال جهان با نامزدش عامل ترک وی توسط همسرش بوده است. به خصوص که مادرش در برخی محافل حتی به صورت مشخص عنوان کرده «ایرنا» همسر خوبی برای پسرش در آینده نخواهد بود.

بازیکن 29 ساله نیز تحت تاثیر حرف‌های مادر از نامزد خود حمایت نکرده و به جانبداری از خانواده‌اش پرداخته است. به همین دلیل این زوج فعلا از هم جدا زندگی می‌کنند.

به همین دلیل بود که هفته گذشته در مراسم بالون دور یا انتخابات بهترین‌های جهان در سال 2014 فیفا، بازیکن رئال تنها حضور یافت. البته از طرف خانواده ایرنا در آن موقع عنوان شد که به علت مشغله کاری نتوانسته در مراسم زوریخ حضور یابد.


ویدیو مرتبط :
عکس به یادماندنی کریس رونالدو و نامزدش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروغ پردازی غیراخلاقی در قیس بوک علیه یک دختر، باعث جدایی او از نامزدش شد



یک پسر که با ایجاد پروفایلی به نام همکلاسی‌اش اقدام به دروغ‌پردازی غیر‌اخلاقی در خصوص این دختر می‌کرد، دستگیر شد.

 سرهنگ «سیدمحمد حسینی‌پور» رئیس پلیس فتای استان سیستان و بلوچستان در این خصوص گفت: یکی از شهروندان به این پلیس مراجعه کرد و اظهار داشت شخصی با ایجاد پروفایلی به نام وی در فیسبوک و انتشار مطالب و عکس‌های فتوشاپ شده اقدام به هتک حرمت از وی، ایجاد بدبینی نزد آشنایان و حتی جدایی از نامزدش شده است و با توجه به اهمیت موضوع، پرونده تشکیل شد و در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده در مدت کوتاهی متهم که از همکلاسی‌های شاکی بود شناسایی و به این پلیس احضار شد.  وی تصریح کرد: متهم که انگیزه خود از ارتکاب به این اقدام غیر اخلاقی را علاقه به این دختر و جلوگیری از ازدواج وی، بیان کرد به همراه پرونده راهی مراجع قضایی شد.


 اخبار  حوادث  -  ایران