ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چهره‌ی تیم‌های مرحله‌ی ‌نهایی قهرمانان اروپا



 

 

چهره‌ی تیم‌های مرحله‌ی ‌نهایی قهرمانان اروپا

چهره‌ی تیم‌های مرحله‌ی ‌نهایی قهرمانان اروپا مشخص شد

با انجام دیدارهای برگشت مرحله‌ی پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا چهره 5 تیم دیگر راه یافته به مرحله نهایی این رقابت‌ها مشخص شد.

مرحله‌ی برگشت دیدارهای پلی آف لیگ قهرمانان چهارشنبه شب برگزار شد و تیم های آژاکس، تاتنهام، اوسر، کپنهاگن و زیلینا به دور نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

در مهم ترین دیدارهای برگزار شده تاتنهام شکست 3 بر دو دیدار رفت مقابل یانگ بویز سوئیس را جبران کرد و با نتیجه 4 بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله بعدی راه یافت.

در دیگر دیدار برگزار شده، آژاکس آمستردام با نتیجه 2 بر یک از سد دیناموکیف گذشت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

کپنهاگن دانمارک که دیدار رفت را با نتیجه 2 بر یک به روزنبرگ نروژ واگذار کرده بود با یک گل حریف خود را شکست داد و به دلیل قانون گل زده در خانه حریف پس از چندین سال دانمارک را در مرحله نهایی لیگ قهرمانان اروپا صاحب نماینده کرد.

اوسر فرانسه در زمین خود با دو گل زنیت روسیه را از پیش رو برداشت و در مجموع با پیروزی 3 بر صفر راهی دور بعد شد.

زیلینای اسلواکی هم با نتیجه یک بر صفر میهمان خود اسپارتاپراگ را از پیش رو برداشت. دیدار رفت دو تیم هم با پیروزی 2 بر صفر نماینده اسلواکی به پایان رسیده بود.

به این ترتیب در پایان مرحله پلی آف لیگ قهرمانان 10 تیم تاتنهام، زیلینا، آژاکس آمستردام، اوسر فرانسه، کپنهاگن دانمارک، بازل سوئیس، براخای پرتغال، وردربرمن آلمان، پارتیزان بلگراد و نماینده رژیم صهیونیستی به دور نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند.

مرحله نهایی این رقابت ها در 8 گروه 4 تیمی برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
معرفی ۸ تیم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهره هشت تیم صعودكننده به مرحله یك چهارم نهایی مشخص شد



 

چهره هشت تیم صعودكننده به مرحله یك چهارم نهایی مشخص شد

 

در پایان بازی‌های روز سوم گرندپریکس برزیل،‌ چهره هشت تیم صعود کننده به مرحله بعدی رقابت‌ها مشخص شد.

روز گذشته سومین روز رقابت‌های گرندپریکس با برگزاری هشت بازی دیگر در برزیل پیگیری شد تا در پایان دور مقدماتی، تیم‌های اول و دوم چهار گروه به مرحله بعد صعود کنند.

براین‌اساس در گروه A تیم ملی فوتسال برزیل مدافع عنوان قهرمانی، با 9 امتیاز و تیم جمهوری چک با چهار امتیاز راهی دور بعدی شدند.

لیبی و کاستاریکا نیز به ترتیب با کسب دو و یک امتیاز راهی گروه بازنده‌ها شدند.

اسپانیا و آرژانتین نیز تیم‌های صعود کننده گروه B را تشکیل دادند که تیم اول با 9 امتیاز و تیم دوم با چهار امتیاز به مرحله بعد رفتند.

گرچه امتیاز دو تیم رومانی و آرژانتین برابر بود؛ اما رومانی به دلیل تفاضل گل کمتر، از صعود به مرحله بعدی بازماند.

تیم قطر نیز بدون کسب امتیاز به کارش در مرحله مقدماتی پایان داد.

در گروه C پاراگوئه با 9 امتیاز و ایتالیا با شش امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند.

تیم‌های هلند و زامبیا نیز با سه و صفر امتیاز از این گروه صعود نکردند.

در گروه D نیز که سخت‌ترین گروه رقابت‌ها به شمار می‌رفت و پیش‌بینی دو تیم صعودکننده‌اش کار دشواری محسوب می‌شد، تیم‌های ایران و پرتغال راهی مرحله بعدی شدند.

شاگردان حسین شمس بعد از کسب تساوی دو بر دو برابر روسیه، برد شش بر یک مقابل گواتمالا و غلبه بر پرتغال با نتیجه پنج بر سه، با هفت امتیاز راهی دور بعدی شد.

پرتغالی‌ها که پیش از قبول شکست برابر ایران، تیم‌های روسیه و گواتمالا را از پیش رو برداشته بودند، با شش امتیاز روانه مرحله یک چهارم نهایی شدند.

روسیه و گواتمالا نیز با چهار و بدون امتیاز به مرحله بعدی صعود نکردند.

مصاف این دو تیم با نتیجه هفت بر صفر به سود روسیه به پایان رسید.

بازی‌های زیر در مرحله یک چهارم نهایی برگزار خواهد شد:

* ایران - آرژانتین

* اسپانیا - پرتغال

* برزیل - ایتالیا

* پاراگوئه - جمهوری چک

امروز (چهارشنبه) تیم‌های صعودکننده به استراحت خواهند پرداخت و رقابت‌ها از فردا با برگزاری چهار بازی پیگیری می‌شود.

تیم‌هایی که صعود نکردند نیز بازی‌های خود را در گروه بازنده‌ها ادامه می‌دهند تا تیم‌های اول تا شانزدهم گرندپریکس مشخص شود.