ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چهار قرعه خطرناک برای بارسلونا


امروز و تا ساعاتی دیگر همه چیز در مورد دور دوم لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد شد.

طرفداری: تیم فوتبال بارسلونا پس از آن که در مرحله اول با تیم های پاریسن ژرمن، آژاکس و آپوئل هم گروه شد، امروز مانند تیم های دیگر باید منتظر باشد تا حریف مرحله دوم خود را بشانسد.

کارل هاینس ریدله امروز با دستانش سرنوشت را مشخص می کند و قرعه تیم ها را به طرفداران فوتبال معرفی خواهد کرد.

چهار قرعه خطرناک برای بارسلونا

همان طور که گفته شد اگر بارسلونا در گروهش بعد از پاریس دوم می شد، امروز ممکن بود به تیم های بسیار وحشتناکی به نام چلسی یا بایرن مونیخ برخورد کند، اما اول شدن کاتالان ها به این معنا نیست که در دور دوم حریف و دیدار آسانی را پیش رو خواهند داشت.

یوونتوس و سیتی دو حریف بسیار خطرناک می توانند محسوب شوند، در کنار آن ها باشگاه هایی نظیر شالکه، لورکوزن، آرسنال هم قرار دارند که شاید بتوانند برای بارسلونا ایجاد دردسر کنند، البته پی اس جی به علت هم گروهی در مرحله اول به قرعه بارسا نخواهد خورد.

تیم هایی که بارسلونا شاید دوست نداشته باشد با آن ها هم قرعه شود ( به ترتیب ):

1- یوونتوس: صدر نشین حال حاضر کشور ایتالیا تیمی بسیار قدرتمند است، اگر نگاهی به لیست بازیکن های این تیم بیندازیم متوجه این امر خواهیم شد؛ کسانی مانند پاول پوگبا که در عین جوانی هافبکی بسیار قدرتمند، شوت زن و پا به توپ است. کارلوس توز مهاجم آرژانتینی که همگان می دانند اگر فرصتی برای پیدا شود راحت دروازه حریفان را باز می کند، آرتورو ویدال، پیرلو که در حال حاضر جز بهترین هافبک های اروپا به حساب می آِیند، و البته جرجو کیلینی که تقابلش با لوئیس سوارز برای بار دوم می تواند جذاب باشد. به خاطر بیاوریم آخرین باری که این دوتیم با یکدیگر رو به رو شدند در سال 2002-3 بود که آن زمان لوئیز انریکه هنوز بازی می کرد، در آن دیدار مارچلو زالایتا نیوکمپ را وادار به سکوت کرد.

2- منچستر سیتی: دومین تیمی که بارسلونا دوست ندارد با آن رو به رو شود، بدون شک منچستر سیتی است. تیمی قدرتمند، پولدار و پر از بازیکن و ستاره. البته فصل گذشته کاتالان ها موفق شدند با هدایت تاتا مارتینو به شکل قاطعانه در دو دیدار رفت و برگشت بر حریف پیروز شوند و به دور سوم راه پیدا کنند. اما به هر حال آن ها ستارگانی همچون آگوئرو و یحیی توره دارند که اگر روز بازی شان باشد هر تیمی را می توانند به چالش بکشند.

3- آرسنال: در این چند فصل اخیر دو تیم بارسلونا و آرسنال بیشتر از هر رقیب دیگری به یکدیگر بر خورد کرده اند. البته باید گفت که در بیشتر مواقع این بارسلونا بوده که برنده از زمین مسابقه بیرون آمده است. توپچی ها در حال حاضر یک تیم مصدوم زده هستند که خیلی از یاران کلیدی خود را در اختیار ندارند، شاید در ظاهرقرعه آسانی به نظر برسند، اما به هر حال وجئد بازیکن هایی مانند الکسیس سانچز وآرون رمزی می تواند ورق را به نفع شاگرادان آرسن ونگر برگرداند. بنابراین توپچی های لندن هم خطرناک هستند.

4- شاختار: لوچسکیو با بهره گیری از بازیکن های جوانی که در اختیار دارد یک تیم هماهنگ را تشکیل داده است. شاختار یکی از دونده ترین تیم های مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان بوده که موفق شده با این فاکتور کار را برای حریفانش مشکل سازد. شاید دیگر حالا همه با لوئیز آدریانو آشنایی کامل داشته باشند، او در دو بازی رفت و برگشت موفق شد 8 گل به ثمر برساند و با رکورد لیونل مسی برابر کند.


ویدیو مرتبط :
موقعیت خطرناک پدرو | بارسلونا 1 - 1 رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا/ بارسلونا در گروه مرگ



لیگ قهرمانان اروپا,نتایج  قرعه کشی قهرمانان اروپا

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا
بارسلونا در گروه مرگ/ قرعه مناسب برای پاری سن ژرمن

قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و تیم بارسلونا به همراه میلان،‌ آژاکس و سلتیک در گروه مرگ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، قرعه کشی مرحله لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار شد و تیم ها به هشت گروه چهار تیمی تقسیم شدند.

بارسلونا در این قرعه کشی با تیم های قدرتمندی چون میلان، سلتیک و آژاکس همگروه شد تا گروه مرگ شکل بگیرد.

رئال مادرید نیز با یوونتوس و گالاتاسرای همگروه شد تا کار سختی داشته باشد.

پاری سن ژرمن اما با تیم های بنفیکا المپیاکو و اندرلشت همگروه شد تا خوشحال ترین تیم لقب گیرد.
قرعه کشی این مرحله به شرح زیر انجام شد:

گروه A: منچستریونایتد، لورکوزن، شاختاردونتسک، رئال سوسیه‌داد
گروه B: گالاتاسرای، رئال مادرید، یوونتوس، کپنهاگ
گروه C: بنفیکا، المپیاکو، پاری سن ژرمن، اندرلشت
گروه D: منچسترسیتی، بایرن مونیخ، ویکتوریا، زسکا مسکو
گروه E : چلسی، شالکه، بازل، بخارست
گروه F: آرسنال، مارسی، دورتموند، ناپولی
گروه G: پورتو، اتلتیکومادرید،‌ زنیت، استریا وین
گروه H: میلان، آژاکس، بارسلونا، سلتیک

فارس