ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چلسی 2-3 منچسترسیتی: اولین جام فصل جزیره برای پسران مانچو



چلسی 2-3 منچسترسیتی: اولین جام فصل جزیره برای پسران مانچو

منچسترسیتی که سال گذشته در کامیونیتی شیلد مغلوب رقیب همشهری شده بود، امسال با همان نتیجه آبی های لندن را از پیش رو برداشت

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

منچسترسیتی با پیروزی 3-2 مقابل چلسی، فاتح دیدار کامیونیتی شیلد 2012 شد.

دیدار سنتی و خیریه دو تیم مانند سال گذشته پرگل و پرهیجان بود؛ هرچند تماشاگرانی که در آخرین روز المپیک و به دلیل ترافیک شدید، کمی دیر به ورزشگاه رسیدند، به خاطر ندیدن دقایق ابتدایی چیزی را از دست دادند.

در دقیقه 3 یک ضربه آزاد نصیب سیتی شد اما شوت تبس هرچند از روی دیوار دفاعی چلسی عبور کرد اما خیلی راحت در اختیار پترچک قرار گرفت.

آزارد، تنها خرید تابستانی چلسی که در این دیدار از ابتدا به میدان رفت، در دقیقه 28 با یک شوت دروازه پانتیلیمون، دروازه بان رومانیایی سیتی، را به خطر انداخت که ضربه او راهی به چهارچوب دروازه حریف نداشت.

تنها 5 دقیقه به پایان نیمه اول باقی مانده بود که فرناندو تورس گل اول بازی را به ثمر رساند. رامیرس، یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته چلسی، با یک پاس خوب تورس را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و ضربه دقیق مهاجم اسپانیایی اولین گل بازی را رقم زد.

هنوز خوشحالی آبی ها از زدن گل اول تمام نشده بود که برانیسلاو ایوانوویچ به دلیل تکل خشن و غیرضروری روی کولاروف، با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد. این اخراج می تواند با محرومیتی سه جلسه ای برای این مدافع صرب همراه باشد.

با آغاز نیمه دوم، سیتی از برتری نفری اش استفاده کرد و تنها بعد 8 دقیقه از شروع نیمه دوم کار را به تساوی کشید. یحیی توره از اشتباه جان تری استفاده کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

تنها 5 دقیقه بعد، سیتی با گل تبس پیش افتاد. مهاجم آرژانتینی در سمت چپ محوطه جریمه چلسی صاحب توپ شد و با پشت سر گذاشتن داوید لوئیس، با ضربه ای محکم توپ را به گوشه دروازه چک فرستاد.

بعد از گل دوم هم حملات شاگردان مانچینی ادامه پیدا کرد و در دقیقه 65 نصری گل سوم را به ثمر رساند.

در دقیقه 78 رایان برتراند که به عنوان بازیکن جانشینی برای چلسی به میدان رفته بود، اختلاف را به حداقل کاهش داد تا آبی های لندن در 10 دقیقه پایانی تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی انجام دهند.

اما در نهایت بازی با همان نتیجه 3-2 به پایان رسید تا اولین جام فصل جزیره به شاگردان مانچو برسد./سایت گل

 


ویدیو مرتبط :
نیمه اول بازی : منچسترسیتی 3 - 0 چلسی (لیگ جزیره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج جام اتحادیه انگلیس حذف زودهنگام چلسی، لیورپول و منچسترسیتی



 

 

 

فوتبال جام قهرمانی زیر19سال زنان آسیا درخشش دختران فوتبالیست ایرانی

 

نتایج جام اتحادیه انگلیس

حذف زودهنگام چلسی، لیورپول و منچسترسیتی

لیورپول، منچسترسیتی و چلسی در دور سوم رقابت های جام اتحادیه باشگاه های انگلیس با این رقابت ها خداحافظی کردند.

آبی های لندن، پیشتاز کنونی رقابت های لیگ برتر، در استمفورد بریج 4 بر 3 برابر نیوکاسل تن به شکست داده و از این رقابت ها کنار رفتند تا کارلو آنجلوتی و مردانش خیلی زود نخستین عنوان قهرمانی را در فصل 2011 - 2010 فوتبال انگلیس از دست بدهند.

لیورپول هم پس از تساوی 2 بر 2 برابر مهمانش نورث همپتون در ضربه های پنالتی 4 بر 2 از این تیم شکست خورد و در برابر هوادارانش در ورزشگاه آنفیلد از جام اتحادیه خداحافظی کرد.

منچسترسیتی هم سرنوشتی شبیه به چلسی و لیورپول داشت و پس از باخت 2 بر یک به میزبانش، وست بروموویچ از جام اتحادیه کنار رفت.

شیاطین سرخ بر خلاف همشهری ها موفق بودند و با برد 5 بر 2 در خانه اسکانتروپ راهی دور چهارم شدند.

آستون ویلا و ویگان هم به ترتیب بلکبرن و پرستون را 3 بر یک و 2 بر یک کنار زدند.