ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چلسی هافبک رئال را می خواهد


لوکا مودریچ، مورد توجه باشگاه چلسی قرار گرفته و آنها قصد دارند تا این هافبک کروات را تابستان آینده به استمفوردبریج بیاورند.

ورزش سه: مودریچ سال 2012 و در زمان حضور ژوزه مورینیو در رئال، از تاتنهام به رئال مادرید پیوست و از آن زمان، به یکی از مهمترین بازیکنان این تیم در خط میانی تبدیل شده است. این هافبک ارزشمند، بیش از دو ماه است که دچار مصدومیت شده و انتظار می رود که اوایل فوریه بتواند بار دیگر به میادین بازگردد.

دیلی استار به نقل از ایجنت مودریچ، امروز گزارش داد که همسر این بازیکن هنوز نتوانسته خودش را با فضای کشور اسپانیا وفق دهد و علاقمند است تا مودریچ باردیگر به فوتبال انگلستان بازگردد. فرانکو گایاردو به این نشریه گفته است که نمایندگان باشگاه چلسی و همچنین منچستریونایتد با او برای پرسیدن وضعیت انتقال مودریچ تماس گرفته اند. با وجود اینکه جدایی این هافبک کروات از رئال کمی بعید به نظر می رسد اما در فوتبال چیزی غیرقابل پیش بینی نیست و آنچه مشخص است، چلسی ژوزه مورینیو، مشتری اول و دست به نقد مودریچ  برای تابستان آینده به حساب می آید.


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید 3-1 چلسی (گل مارسلو به چلسی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چلسی به دنبال جذب هافبک رئال مادرید


باشگاه چلسی تلاش می‌کند که هافبک رئال مادرید را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فارس: باشگاه چلسی تلاش می‌کند که هافبک رئال مادرید را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

باشگاه چلسی مطمئن است که برای جذب خدیرا از رئال مادرید، آرسنال را شکست می‌دهد. مذاکرات برای انتقال این بازیکن 27 ساله بین رئال مادرید و مدیر برنامه‌های وی ناموفق بوده و آنها تمایل دارند تا او را امسال بفروشند تا اینکه تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود.

آرسنال خواهان جذب خدیرا است اما اگر نتوانست در رقابت با چلسی برای جذب این بازیکن برنده شود به دنبال لارس بندر از بایرلورکوزن است.

مادرید نیز به دنبال جذب رامیرس از چلسی برای جانشینی خدیرا بود اما احتمال می‌رود اکنون لوئیس گوستاوو از وولفسبورگ توجه این باشگاه را جلب کرده باشد.