ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چلسی نشین لیگ جزیره شد


هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی قاطعانه آبی‌پوشان لندن برابر میهمان خود پیگیری شد.

تسنیم: هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی قاطعانه آبی‌پوشان لندن برابر میهمان خود پیگیری شد.

 در ادامه دیدارهای شب نخست از هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس امشب (شنبه) تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میزبان استوک‌سیتی بود و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد این تیم بگذرد و 2 پله در جدول رده‌بندی رقابت‌ها صعود کند.

محمد صلاح در دقیقه 32 با پاسی از نمانیا ماتیچ، فرانک لمپارد در دقیقه 61 و ویلیان در دقیقه 72 با پاسی از محمد صلاح گل‌های چلسی را در این بازی به ثمر رساندند تا تیم تحت هدایت ژوزه مورینیو 72 امتیازی شود و موقتاً به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها صعود کند.

در ادامه دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، فردا اورتون میزبان آرسنال رده چهارمی است و لیورپول رده دومی به خانه وستهام می‌رود.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس، چلسی با 72 امتیاز، لیورپول با 71 امتیاز و منچسترسیتی با 70 امتیاز و 2 بازی کمتر در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.


ویدیو مرتبط :
چلسی 2-0 لسترسیتی / لیگ جزیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چلسی بخت نخست قهرمانی لیگ جزیره


اشگاه چلسی که این روزها با هدایت خوزه مورینیو در دور دوم مربیگری خود در راس کادر فنی چلسی روزگار خوشی را می‌گذراند، توانسته نسبت به تیم های حریف تقریبا پس از سپری شدن تنها چند هفته از لیگ پریمیر انگلیس پیشی بگیرد و جایگاهش را تثبیت کند.

باشگاه خبرنگاران: باشگاه چلسی که این روزها با هدایت خوزه مورینیو در دور دوم مربیگری خود در راس کادر فنی چلسی روزگار خوشی را می‌گذراند، توانسته نسبت به تیم های حریف تقریبا پس از سپری شدن تنها چند هفته از لیگ پریمیر انگلیس پیشی بگیرد و جایگاهش را تثبیت کند.

به همین دلیل بسیاری بر این باور هستند که بخت نخست قهرمانی لیگ پریمیر انگلیس 2015_2014 موسوم به لیگ جزیره باشگاه چلسی است.

در همین رابطه نیز جان تری کاپیتان تیم فوتبال چلسی نیز معتقد است که مشاهده تیم‌های رقیب در قالب تیم‌های قهرمان بسیار وحشتناک است و نمی‌تواند به هیچ وجه چنین مسئله‌ای را هضم کند.