ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چلسی قهرمان فوتبال جزیره شد


آبی‌پوشان لندن با کسب یک پیروزی خانگی برابر کریستال‌پالاس قهرمانی زود هنگام خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را قطعی کردند.

خبرگزاری تسنیم: هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری یک دیدار دنبال شد که در آن چلسی، صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان کریستال پالاس بود و موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و با افزایش حاشیه امنیت خود به 16 امتیاز در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی‌اش را قطعی کند.

تنها گل این بازی ادن ازار، هافبک بلژیکی آبی‌پوشان لندن که این فصل عنوان برترین بازیکن لیگ برتر هم انتخاب شده است، در دقیقه 45 در ریباند ضربه پنالتی که خودش آن را به هدر داده بود به ثمر رساند.

به این ترتیب پنجمین قهرمانی چلسی در بالاترین سطح از فوتبال انگلیس و سومین قهرمانی آبی‌پوشان لندن به تحت هدایت ژوزه مورینیو به ثبت رسید. آقای خاص پیش از این در فصول 05-2004 و 06-2005 چلسی را به مقام قهرمانی لیگ برتر رسانده بود. آخرین باری که آبی‌پوشان لندن موفق به فتح لیگ برتر انگلیس شده بودند در فصل 10-2009 با هدایت کارلو آنچلوتی بود. همچنین اولین قهرمانی چلسی در فصل 55-1954 رقم خورده بود.

هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر جزیره امشب با برگزاری یک دیدار دیگر از ساعت 19:30 به وقت تهران دنبال می‌شود که در آن تاتنهام میزبان منچسترسیتی است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره، چلسی 83 امتیازی صدرنشین است و تیم های منچسترسیتی و آرسنال هر دو با 67 امتیاز و برحسب تفاضل گل (34 به 31) به رده‌های دوم و سوم قرار دارند


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی چلسی 4 - 2 سوانسی [لیگ جزیره]

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چلسی با غلبه بر کریستال پالاس قهرمان جزیره شد



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ برتر

تیم فوتبال چلسی با برتری مقابل کریستال پالاس در 3 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قهرمان شد.

 از هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر انگلیس چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میزبان کریستال پالاس بود و با یک گل به پیروزی رسید.

تک گل این بازی را ادین هازارد پس از اینکه پنالتی او را دروازه‌بان کریستال پالاس مهار کرد در ضربه دوم در دقیقه 45 به ثمر رساند.

شاگردان مورینیو با این برد 83 امتیازی شدند و در سه هفته مانده به پایان رقابت‌های جزیره عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

این دومین قهرمانی چلسی در این فصل محسوب می‌شود. آن‌ها پیش از این موفق شده بودند قهرمان جام اتحادیه شوند.

 

هفته سی و چهارم سری‌‌ A

آاس رم    2 - 0    جنوا

آتالانتا    1 - 1    لاتزیو

فیورنتینا 3- چزنا یک
اینترمیلان صفر - کیه‌وو صفر
هلاس ورونا صفر - اودینزه یک

 

اخبار ورزشی - فارس