ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چلسی به دنبال جذب هافبک رئال مادرید


باشگاه چلسی تلاش می‌کند که هافبک رئال مادرید را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

خبرگزاری فارس: باشگاه چلسی تلاش می‌کند که هافبک رئال مادرید را برای فصل آینده به خدمت بگیرد.

باشگاه چلسی مطمئن است که برای جذب خدیرا از رئال مادرید، آرسنال را شکست می‌دهد. مذاکرات برای انتقال این بازیکن 27 ساله بین رئال مادرید و مدیر برنامه‌های وی ناموفق بوده و آنها تمایل دارند تا او را امسال بفروشند تا اینکه تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود.

آرسنال خواهان جذب خدیرا است اما اگر نتوانست در رقابت با چلسی برای جذب این بازیکن برنده شود به دنبال لارس بندر از بایرلورکوزن است.

مادرید نیز به دنبال جذب رامیرس از چلسی برای جانشینی خدیرا بود اما احتمال می‌رود اکنون لوئیس گوستاوو از وولفسبورگ توجه این باشگاه را جلب کرده باشد.


ویدیو مرتبط :
رئال مادرید 3-1 چلسی (گل مارسلو به چلسی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مادرید به دنبال جذب هافبک یوونتوس


سران رئال مادرید درصدد جذب هافبک شیلیایی یوونتوس است.

خبرگزاری فارس: رئال مادرید به دنبال جذب آرتورو ویدال هافبک شیلیایی یوونتوس ایتالیا است.

کارلو آنچلوتی به جذب این هافبک توانمند برای فصل آینده بسیار علاقمند است و در صدد است برای تقویت کهکشانی‌ها این بازیکن را در اختیار بگیرد.

علاقمندی کهکشانی‌ها برای جذب این بازیکن شیلیایی در شرایطی است که ویدال به تازگی قرارداد خود را با بانوی پیر تا سال 2017 تمدید کرده است.  

مادریدی‌ها پیش از این هم علاقمندی خود برای جذب این بازیکن را اعلام کرده بودند.