ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چلسی، هجومی‌ترین تیم فصل لیگ برتر


چلسی که مدعی درجه یک قهرمانی لیگ برتر است، هجومی‌ترین تیم انگلیس درفصل جاری محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس: چلسی با به ثمر رساندن 63 گل در 30 مسابقه  فصل جاری لیگ برتر درخشش خیره کننده ای داشته است . تیم استمفورد بریجی به همین دلیل  صاحب میانگین گل زده 2.1 در هر مسابقه بوده است.

منچسترسیتی نیز همین تعداد گل زده را در کارنامه‌ ثبت کرده اما این آمار در 31 مسابقه زده شده است. از این رو میانگین گل زده من‌سیتی 2.03 گل در هر بازی بوده است.

سومین تیم قدرتمند و هجومی انگلیسی‌ها در فصل جاری آرسنال لندن است که 62 گل در 31 بازی زده‌اند. برهمین اساس میانگین گل زده 2 در هر بازی ثبت شده است.


ویدیو مرتبط :
گلهای برتر تیم چلسی در نیم فصل اول 2014_2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چلسی با ژوزه، هجومی‌ترین تیم لیگ برتر


تیم فوتبال چلسی همچنان عنوان هجومی‌ترین تیم لیگ برتر انگلیس را حفظ کرده است.

خبرگزاری فارس: با اتمام مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر چلسی شمار گل‌های زده خود را در فصل جاری به 28 گل رساند.

تیم تحت هدایت «آقای خاص» (ژوزه مورینیو) در هفته‌ای که گذشت، موفق شد 2 بر یک در آنفیلد بر رقیب بزرگی همچون لیورپول غلبه کند. با این نتیجه شمار گل‌‌های زده تیم استمفوردبریجی به 28 رسید که این آمار بیشترین و بهترین خط حمله یک تیم در بین جزیره‌نشین‌ها است.

براساس آمار، میانگین گل زده تیم آبی‌پوش شهر لندن 2.55 گل در هر بازی است.

دومین تیم ممتاز و هجومی کنونی لیگ برتر، ساوت‌همپتون است که موفق شده تا به اینجا 23 گل به ثمر رساند و میانگین گل زده 2.09 را از خود به جای گذارد.

منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته که برای رسیدن به پله نخست بسیار تلاش می‌کند، اکنون 22 گل زده در کارنامه داشته و در رتبه سوم است.

آبی‌های آسمانی شهر منچستر که توسط مانوئل پیگرینی هدایت می‌شوند صاحب میانگین 2 گل زده در هر بازی هستند.