ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چشمی، مومنی و حاتمی در راه استقلال


سه بازیکن دیگر در فهرست خرید استقلالی‌ها قرار گرفتند.

خبرگزاری ایسنا:کریمی، مدیر برنامه‌های بیک‌زاده پس از حضور در باشگاه استقلال و پس از مذاکره با مسئولان این باشگاه ، گفت: درباره هاشم بیک زاده هیچ چیز قطعی نیست و شاید این بازیکن در استقلال بماند. ما مذاکراتمان را ادامه داده‌ایم و ان‌شا‌ء‌الله در روزهای بعد این کار ادامه پیدا می‌کند.

وی در ادامه افزود: همچنین من برای مذاکره برای سه بازیکن دیگر به این‌جا آمده بودم که این سه بازیکن مهدی مومنی، روزبه چشمی و فرزاد حاتمی هستند.


ویدیو مرتبط :
گل های فرزاد حاتمی در استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرزاد حاتمی به استقلال پیوست



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با عقد قرارداد یکساله و نیمه

فرزاد حاتمی به استقلال پیوست

مهاجم تیم فوتبال تراکتور‌سازی با عقد قرارداد یک‌ساله و نیمه به استقلال پیوست.

به گزارش  فارس، فرزاد حاتمی مهاجم اسبق تیم‌های سپاهان و تراکتور‌سازی با عقد قرارداد یک ساله به عضویت تیم فوتبال استقلال درآمد.

این بازیکن عصر امروز با مسئولان تیم استقلال پای میز مذاکره نشست و سرانجام برای نیم‌فصل دوم با این تیم به توافق رسید. علاوه بر حاتمی عباس محمد‌رضایی، حسن اشجاری و حجت چهارمحالی نیز به تیم استقلال پیوستند و مذاکرات در خصوص یک بازیکن بولیویایی همچنان ادامه دارد.

قرارداد حاتمی فردا در هیئت فوتبال تهران ثبت خواهد شد./فارس