ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چرچی رسماً به میلان پیوست


مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال اتلتیکومادرید با امضای قراردادش، به طور رسمی به روسونری ملحق شد.

خبرگزاری تسنیم: با آغاز به کار بازار نقل و انتقالات بازیکن در فوتبال ایتالیا، باشگاه میلان پروسه انتقال آلسیو چرچی، مهاجم ایتالیایی را به ورزشگاه سن‌سیرو کامل کرد.

باشگاه میلان امروز (دوشنبه) با انتشار خبری در سایت خود تأیید کرد که چرچی پای برگه قراردادی که او را به صورت قرضی و تا پایان فصل 16-2015 به روسونری متعهد می‌کند، امضا کرده و به این ترتیب پروسه معاوضه این بازیکن 27 ساله با همتای اسپانیایی‌اش، فرناندو تورس کامل شد. تورس روز گذشته پای برگه قرارداد انتقال قرضی‌‌اش از میلان به اتلتیکومادرید را امضا کرد تا 18 ماه آینده به تیم پیشین خود متعهد شد.

در حالی که تصور می‌شد سیر اداری انتقال چرچی به میلان آنقدر به طول بینجامد که او را از حضور در اولین بازی میلان در سال 2015 محروم کند، این قرارداد اکنون به صورت رسمی منعقد شده و مهاجم پیشین تورینو فردا شب (سه‌شنبه) می‌تواند برابر ساسولو به میدان برود.


ویدیو مرتبط :
حضور آلسیو چرچی در تمرینات میلان بعد از امضا قرارداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنتونلی رسماً به میلان پیوست


مدافع ایتالیایی تیم فوتبال جنوا به صورت قرضی به جمع قرمز و مشکی‌پوشان شهر میلان ملحق شد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه میلان اعلام کرد که لوکا آنتونلی، مدافع تیم فوتبال جنوا با قراردادی شش ماهه و تا پایان فصل جاری به روسونری ملحق شده است.

آنتونلی تا سی‌ام ماه ژوئن با میلان قرارداد دارد اما در صورتی که این باشگاه از عملکرد وی راضی باشد این امکان فراهم شده است که قرارداد او را با پرداخت رقم 4.5 میلیون یورو دائمی کند.

به این ترتیب آنتونلی 27 ساله به باشگاهی برمی‌گردد که سال 2004 دوران بازیگری خود را در آکادمی آن آغاز کرد و در فاصله سال‌های 2006 و 2008 هم برای تیم اصلی آن توپ زد.

طبق اعلام سایت میلان، آنتونلی در روسونری پیراهن شماره 31 را به تن خواهد کرد و امروز مراسم معارفه‌اش در سن‌سیرو برگزار می‌شود.