ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

چرا "هد بندی" که کرار جاسم بسته بود از نظر فیفا تخلف است؟



اخبار,اخبار ورزشی , کرار جاسم

 

اخبار ورزشی - چرا "هد بندی" که کرار جاسم بسته بود از نظر فیفا تخلف است؟

"هدبند" جاسم کرار در بازی با راه آهن حاشیه تازه ای را برای او به وجود آورد.

به گزارش خبرآنلاین؛کرار جاسم در بازی با راه آهن "هدبندی" بسته بود که بیشتر شبیه به کلاه بود.معمولا بازیکنان فوتبال زمانی که هوا سرد می شود هد بندهایی مشابه روی سرخودشان می بندند تا سرما نخورند و ...این کار البته طبق ماده 1419قانون فیفا،اصلاحیه سال 2015 درباره لوازم و البسه جانبی برای بازیکنان آزاد است و هیچ مشکلی ندارد اما باید دو شرط در آن رعایت شود.

 

یکی اینکه هد بندهای مورد استفاده شده حتما باید مشکی باشد و یا اینکه اگر رنگ مشکی نبود حتما همرنگ با لباس تیم خودی باشد.

این در حالی است که "هدبند" کرار جاسم به رنگ طوسی بود و بستن آن از این نظر تخلف به حساب می آید.
 اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نظر کمیته انضباطی در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد



 

 

اعلام نظر کمیته انضباطی در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد

 

 

کمیته انضباطی نظر خود را در خصوص رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد-بازیکن تیم تراکتورسازی تبریزاعلام کرد.

کمیته انضباطی در خصوص خسارات وارده به تعدادی از صندلی های ورزشگاه یادگار امام تبریز دردیدار  مورخ 18/9/89 تیم های تراکتور سازی تبریز و پیروزی تهران اعلام کرد:با توجه به اینکه رفتار غیر ورزشی جاسم کرار محمد –بازیکن تراکتور سازی تبریز موجبات تحریک تماشاگران  را فراهم کرده و باعث ایجاد خسارت شده است،با توجه بند 10 ماده 22 آیین نامه انضباطی ،جبران خسارت وارده را بر عهده بازیکن خاطی تشخیص داده و باشگاه فرهنگی .ورزشی تراکتورسازی تبریز را ملزم کرده تا پس از بررسی  و تعیین اعلام میزان خسارات وارده توسط اداره کل تربیت بدنی استان،نسبت به کسر رقم اعلامی از باقیمانده مطالبات قرار دادی بازیکن و واریز به حساب اداره کل  اقدام کند.

گفتنی است، درخصوص تخلفات انضباطی بازیکن که با دستور موقت از همراهی تیم مربوطه معلق و محروم شده است ،پس از احضار به کمیته انضباطی و انجام تحقیقات و رسیدگی ماهیتی حکم نهایی صادر و اعلام خواهد شد.